TheKingOfEvil Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 glom utväklas till vileplome med lafston ellrt så kan man utväkla glom till belasum med sunstone :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 jag mena nån annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 nuzleaf + leaf stone = shiftry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 det e på ruby... tror iaf vi snacka om sapphire... och sen så e det så att vi snackar om nån av R/S så vi ska inte dra in Sunflora... det enda sättet att få den på R/S är med gameshark eller FR/LG!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 lombre+waterstone=ludicolo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 dem jag har utväcklat med stenar är: lombre-ludicolo(water) nuzleaf-shiftry(leaf) skitty-delcatty(moon) gloom-vileplume(leaf) gloom-bellossom(sun) jigglypuff-wigglytuff(moon) staryu-starmie(water) vulpix-ninetales(fire) pikachu-raichu(thunder) jag tror att det var alla som man utväcklar med sten på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 vulpix blir Ninetales med Fire stone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 han skrev det! jag låter mina kompisar utväckla dem och sen byta och byta tillbaka dem... men jag ska skaffa en belossom eller villeplum... tror det bler belossom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 jag har oxå en gloom men jag vet inte om jag ska utväkla den till vileploom eller bellasom! är non av dom bättre en den andre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 villeplum lär sig inget... men belossom lär sig solar beam.... men utväckla inte den till nån av dem förens du lärt dig petal dance... tror det e på lv 44... kommer inte ihåg... jag hade tagit belossom... för psychic e super mot villeplum som e poison men inte mot belossom som bara e gräs... (villeplum är både poison och gräs..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 :) fixa två gloom och utväckla till båda :) ( :D så gjorde jag för jag försöker få alla pokémon på spelet jag har bara 15 kvar :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 ja har 46 kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg