Hej
Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa.
Hej
Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa.
Pikachu.
EDIT: Nej, Growlith! :D
Kurage
Guld, det skulle min heta om jag hade en. Awesome.
Proust heter min hund
Harold
Gud
"Måste hem nu, har lovat morsan att gå ut och gå med Gud"
;o
Jutta
Näe inga av dom ni har skickat in verkar bra kan ingen komma med ett namn som är lite mjukare och snällare?
Annars får det bli Elsa.
Hilda
Mona
Lovisa
Susanna
Jenny
Lisa
Terttu
Va? Growlith skulle ju vara episkt! :o
Dogge-Dogge-Lito
↗ till inläggetSaga?Hej
Gullan
Guldberta
Berta
Gertrud
↗ till inläggetLär dig googla unge.Hej
Där kan du kolla igenom en bra massa namn, något kommer säkerligen inspirera dig.
Anyways, hade jag väntat en ny hund så hade den fått heta Tux. B)
↗ till inläggetLady, Sotis, Nitro, Zinta, Turbo.Hej
Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P
↗ till inläggetSigurta↗ till inläggetLady, Sotis, Nitro, Zinta, Turbo.Hej
Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P
Swedishmoose
Swedishdog
Swedish anti-katt
Swedish Golden Retriever
Dogge
Masken
Bolt(lol)
lol
Skämt åsido, varför skaffa hund? Katter är ju typ 500x coolare än hundar eftersom de har gett namn åt en otroligt cool grupp här på fuska.