Hoppa till innehåll

Hjälp Mig Med En Dator

asabrasa

Rekommendera inlägg

ok jag har ingen aning om vad som är bra, så jag undrar om det finns någon vänlig själ därute som kan hjälpa mig.

min budget ligger på 25000 jag kan sträcka mig till 30000, jag vill ha ett monster den ska klara av allting som finns ute för tillfället.

tack på förhand :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag har ingen aning om vad som är bra, så jag undrar om det finns någon vänlig själ därute som kan hjälpa mig.

min budget ligger på 25000 jag kan sträcka mig till 30000, jag vill ha ett monster den ska klara av allting som finns ute för tillfället.

Sätter igång med ett riktigt monster på en gång.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack tack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack tack

..och här kommer den.

Edit: Den kommer klara alla spel år framöver, den är också framtidssäker och kommer att gå att uppgradera när det behövs.

http://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mod...1C-5BE24BE443B0

Redigerat av KalphiteQ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen kan det ju nämnas att det inte finns någon anledning att spendera så mycket på en dator. Om några år har den blivit dålig, och du tjänar väldigt lite på att lägga 10 000 extra när du kan få en i princip lika duglig dator för 15 000.

Jag menar, 5000:- för en processor. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen kan det ju nämnas att det inte finns någon anledning att spendera så mycket på en dator. Om några år har den blivit dålig, och du tjänar väldigt lite på att lägga 10 000 extra när du kan få en i princip lika duglig dator för 15 000.

Jag menar, 5000:- för en processor. :D

Jo jag är också fullt medveten om det, hade jag slängt upp en dator för 15k hade förmodligen TS skrattat, och då jag inte tror att han kommer klocka processorn så valde jag en som redan har rätt hög frekvens.

Mycket mer prisvärt att spendera 15k på dator och sedan uppgradera datorn för 5k om året.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack tack

..och här kommer den.

Edit: Den kommer klara alla spel år framöver, den är också framtidssäker och kommer att gå att uppgradera när det behövs.

http://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mod...1C-5BE24BE443B0

det där se bra ut och jag hoppas den blir bra också, tack för hjälpen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...