💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Ska Jag Köpa Härnäst 2 Val

27 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #21

ok om vi säger så här jag bryr mig inte jätte mycket och singel player läge bara en del. men onlineläget är kind of grej hahaha

24 Mar 2010
Nivå 3 · Lärling

Battlefield of course, körde det hos min kusin, looks awesome.

Säker på att CoD 4 inte ligger bättre till....

4 Apr 2010
Nivå 6 · Fuskare

Jadu, CoD Mw2 är liksom ''Every man for himself. inte mycket taktik alls. alla springer o dödar.

medans i Battlefield så kan du hoppa in i pansarvagnar med dina polare och spränga sönder husen och massa annat.

Snöscooter är det ända man kan åka i Cod, medans drygt 10+ olika fordon i Battlefield.

Gummibåt också lägger ZaaalZaa till

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Gummibåt i slutet på spelet. B)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Gummibåt i slutet på spelet. B)

Aa juste ;), I typ 1-3 minuter får man köra den.
Nivå 2 · Novis

MW2 är en riktig höjdare med ett '#¤4!?# bra online läge men BC2 är bättre om du vill åka runt i lite olika fordon online också dock har de ett mindre och sämre vapen val!

Jag tycker att du ska köpa MW2 men valet är ditt!

Senast ändrad:

5 Apr 2010
Nivå 3 · Lärling

Som sagt, vapnen på MW2 är overpowered och siktet är väl minst sagt overkligt, men vapen i sig själva är väl "coola" om man tror på att det går att hålla uppe två vapen i båda händerna och göra headshot för varje kill samtidigt.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om alla vapen i MW2 är OP så är väl spelet ganska balanserat och vad menar du med att siktet är overkligt? MW2 är ingen simulator. Visst är det overkligt med akimbo men MW2 är inte det enda spelet som har det och man gör absolut inte headshot för varje kill med dem...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in