min habo kjej komppis
Ordet Kärlek
Kärleken ligger i betraktarens ögon.
När man ser en person i endast några sekunder men ändå så förgyller det hela ens dag och natt är fan kärlek för mig!
Kärlek=Varma känslor
Kärlek=brunt hår och röda läppar.
↗ till inläggetKärlek=brunt hår och röda läppar.
Jag vill helst inte tolka det där på mitt sätt, men det är lite svårt att låta bli.
↗ till inläggetJag vill helst inte tolka det där på mitt sätt, men det är lite svårt att låta bli.
Det som 90LIVE skrev är tvetydigt :)
+1
↗ till inlägget:student:↗ till inläggetKärlek=brunt hår och röda läppar.
Jag vill helst inte tolka det där på mitt sätt, men det är lite svårt att låta bli.
Kan visa dig en skitsexig bild sen så får du se vad jag menar :wub:
↗ till inlägget:student:↗ till inläggetKärlek=brunt hår och röda läppar.
Kan visa dig en skitsexig bild sen så får du se vad jag menar :wub:
Det var ju precis det du inte kunde!
Hah
↗ till inlägget:yucky: :pinch:↗ till inläggetKärlek=brunt hår och röda läppar.
↗ till inlägget:yucky: :pinch:↗ till inläggetKärlek=brunt hår och röda läppar.
Hehe :rolleyes:
Jag tänker på hångel. Men när jag tänker love är det kramar
↗ till inläggetHAHAHAHAHAHAHAHA VA!Jag tänker på hångel. Men när jag tänker love är det kramar
Hångla gör man på fyllefest med galla i halsen, vafan snackar du om?
När jag tänker på kärlek tänker jag på att sitta och sakna tjejen innan man ska sova och hoppas på att hon känner samma.
↗ till inläggetHon är 13, låt henne vara.↗ till inläggetJag tänker på hångel. Men när jag tänker love är det kramar
HAHAHAHAHAHAHAHA VA!
↗ till inläggetHahah fag.När jag tänker på kärlek tänker jag på att sitta och sakna tjejen innan man ska sova och hoppas på att hon känner samma.
↗ till inläggetHahahaha hoppas du blir varnad, gaygirl.Hahah fag.
God hälsa, familj, vänner, sovmorgnar, pengar, film, musik, god mat och äktenskap som håller livet ut.
↗ till inläggetPengar, Film, Musik, God mat, Sovmorgnar = KärlekGod hälsa, familj, vänner, sovmorgnar, pengar, film, musik, god mat och äktenskap som håller livet ut.
W..at?
Ja, det är kärlek för mig.
↗ till inläggetJag tänker på hångel. Men när jag tänker love är det kramar
HAHAHAHAHAHAHAHA VA!
Fan ta dig på brösten. Jag tänker så, för att jag tycker så.