Passar på villken dag som helst nu eftersom att jag har påsklov, men fredag / lördag skulle sitta bäst ;)
Fuska.se Counter-strike Turnering!
Fan kör på kvällen och försök vara i tid, Kom inte 1 dag innan och säg imorgon. Har nyss fixat min moppe =D blir en massa mecka, så säg till i tid!
↗ till inläggetAa, Men jag tror dock det blir runt 7 tiden under någon helg.Fan kör på kvällen och försök vara i tid, Kom inte 1 dag innan och säg imorgon. Har nyss fixat min moppe =D blir en massa mecka, så säg till i tid!
Kommer inte bli under denna helgen då det är påsk och många är hos släkt och firar osv.
Skriv upp mig.
Skill : Inte riktigt mid, och inte low, så Lowmid ^^
SteamID: marber97 (OBS, Jag är ofta inne på mitt source acc, så adda marber_source också ^_^)
Nickar RusharN^| :D
Nick: Ri0T
Skill: Mid (var förut iaf, vet inte nu)
Steam: Semlan
TÄVLINGEN BLIR AV!
Vi har 12 ansökta.
Sista ansökningsdatum är 2/4-2010 20:00.
Efter den tiden så kommer jag göra lag!
Ändra min skill till low, ifall om jag äger skiten ur alla i alla fall. Länge sedan jag spelade så O:
↗ till inläggetLycka till med det!Ändra min skill till low, ifall om jag äger skiten ur alla i alla fall. Länge sedan jag spelade så O:
Skriv upp mig som reserv.
Nick : HuSkO
Skill: Mid ( Längesen man spelade! )
Steam : SRBIIIN
Argh, vet inte riktigt vad jag har för skill. Började spela igår igen och det går jävligt bra nu redan.
Tycker inte att jag är helt noob men lite. Low+ ?
Uh, fick 20 killstreak. Vettefan, igår sög jag och idag äger jag. Epic ^^
Vilka maps ska vi köra?
↗ till inläggetDust2, Inferno, Nuke, Train och kanske Tuscan om jag är elak :DVilka maps ska vi köra?
Ska vi köra den i helgen då?
↗ till inläggetNästa helg, eller i veckan.Ska vi köra den i helgen då?
Hur gör vi med vem som ska vara T och vem som ska vara CT?
↗ till inläggetDu har aldrig lirat pcw innan?Hur gör vi med vem som ska vara T och vem som ska vara CT?
Aja det går till såhär.
Man spelar 30 rundor max.
Först börjar några om ct och spelar 15 rundor där.
Sen om tex dem som var ct vann 9 rundor och t 6.
Så behöver dem som var ct bara vinna 7 stycken som t för att vinna.
ok
har du gjort lag än?
↗ till inläggetGör dem imorgon förmiddag.ok
har du gjort lag än?
Kan vara med om det inte är försent nu
skill typ low nu kanske?:P
pm om jag får vara med
↗ till inläggetwat↗ till inläggetDust2, Inferno, Nuke, Train och kanske Tuscan om jag är elak :DVilka maps ska vi köra?