↗ till inläggetOk, Cod är Förkortningen av Call Of Duty.Folk nu när jag kollat på ghostbuster9s profil så känner jag igen honom. Dock vill jag säga att han spelar han cod med alla i klassen. Vad är det?
↗ till inläggetOk, Cod är Förkortningen av Call Of Duty.Folk nu när jag kollat på ghostbuster9s profil så känner jag igen honom. Dock vill jag säga att han spelar han cod med alla i klassen. Vad är det?
Anonym007:
Senast här: Idag, 18:32:34
Ghostbuster9:
Senast här: Idag, 18:39:27
Ni har inte övertygad mig än iaf, tiderna är så nära varandra att de mycket väl skulle kunna vara en inloggning och utloggning från samma person.
Anonym007, om du känner för att bevisa att du inte är ett troll så finns min msn-adress i min profil.
↗ till inläggetVärlden är inte snäll, så nej (: .. men som det har nämnts tidigare, han trollar.↗ till inläggetDu kanske är för ful för att någon vill veta av dig?
Tror du inte att du kunde varit lite snällare?
↗ till inläggetTänkte precis samma sak lol.. Ghostbusters säger "Jag är den ägiga killen han snackar om som alla brudar älskar och är bäst och snyggast".Anonym007:
Ghostbuster9:
Ni har inte övertygad mig än iaf, tiderna är så nära varandra att de mycket väl skulle kunna vara en inloggning och utloggning från samma person.
Anonym007, om du känner för att bevisa att du inte är ett troll så finns min msn-adress i min profil.
Anonym007 säger "TÄNK OM JAG KUNDE VARA SOM HAN", I lol´d. Om det är så att vi dave har sant så är han nog ett av de sämsta trollen ever.
Herregud, nån mod kanske borde kolla IP-adresser. :_
Anonym007 = Ghostbuster9 = Attention Whore
Nittionio, håller med dig.
I rest my case.
Mod kan låsa tråden i "förebyggande syfte".
↗ till inläggetHan är blyg, ensam, konstig och lever i sin egen värld men vart kommer troll ifrån?↗ till inläggetTänkte precis samma sak lol.. Ghostbusters säger "Jag är den ägiga killen han snackar om som alla brudar älskar och är bäst och snyggast".Anonym007:
Ghostbuster9:
Anonym007 säger "TÄNK OM JAG KUNDE VARA SOM HAN", I lol´d. Om det är så att vi dave har sant så är han nog ett av de sämsta trollen ever.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in