Tilvas Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 När jag går in på can you run it och söker på wow står det att jag klarar av spelet utmärkt men ändå laggar det som in i helvete kör nu på nästan dåligaste inställningar och det laggar ändå wtf? Min fps är bara uder 20 har detta något att göra med min internetuppkoppling eller så är min dator cp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Ingen aning. Förövrigt borde väl tråden ligga vid World Of Warcraft ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Damm i fläkten? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Vad ligger pingen på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Du kanske har råkat sätta inställningarna på "Ultra"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Mm dom är på ultra :P vad ska jag ha dom på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 De är därför det laggar >,< sätt dom på lowest då o testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Förövrigt borde väl tråden ligga vid World Of Warcraft ämnet?Nja, detta handlar ju mer om datorer än om wow och frågan passar datorkunniga mer än Wow-kunniga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Ultra är sjukt krävande. Till och med min polare med GTX 295 quad sli har problem med FPS'n när han kör på ultra. Sätt skuggorna ett snäpp åt vänster så att de ligger på high ( resten kan vara kvar på ultra om du vill ) så lovar jag att det kommer flyta på mycket bättre utan att du ser någon skillnad i grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Shadow Quality ska du lätta på lägsta då det alltid orsakar problem, resten kan du ha på Ultra, de flesta datorer idag på marknaden klarar WoW perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.