Hoppa till innehåll

Heroes Of Newerth-tråden


kge
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 118
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Oj, jävlar. Sorry att jag inte kunde göra listan själv, har inte varit inne på fuska.se så mycket.

Men nu är vi i alla fall väldigt många som kan spela, vi är dock olika bra så det kan bli lite krångligt.

 

Ser mig själv som hyffsat bra, klarar mig till 'Noobs Allowed'....EM matcher då för det går snabbare. :lol:

 

Vem var det föressten som sa att det suger att farma woods på EM? Jag prövade på normal och man fick fan ingen XP och jävligt lite gold. På EM liggar man alltid något lvl över de andra om man har en bra farm hero som zeph eller wildsoul.

 

EDIT: vettefan vf jag skriver så mkt men vilken tid och datum hade ni tänkt spela?

Redigerat av kge
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ny hero i den senaste patchen. :)

Vad tycker ni?

 

Det enda bra med den är då "tar toss" och "focus buffer". Rocket barrage är inget att använda då man missar i stort sett allt man försöker träffa och ulten är alldeles för seg och inget att räkna med under heta strider.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ny hero i den senaste patchen. :)

Vad tycker ni?

 

Det enda bra med den är då "tar toss" och "focus buffer". Rocket barrage är inget att använda då man missar i stort sett allt man försöker träffa och ulten är alldeles för seg och inget att räkna med under heta strider.

En stun + ultin = k0

Det är brutalt vad den sågar ner ens liv om man inte hinner flytta sig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ny hero i den senaste patchen. :)

Vad tycker ni?

 

Det enda bra med den är då "tar toss" och "focus buffer". Rocket barrage är inget att använda då man missar i stort sett allt man försöker träffa och ulten är alldeles för seg och inget att räkna med under heta strider.

En stun + ultin = k0

Det är brutalt vad den sågar ner ens liv om man inte hinner flytta sig :(

 

Ja men man måste ju vinkla rätt skiten innan man använder den. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ny hero i den senaste patchen. :)

Vad tycker ni?

 

Det enda bra med den är då "tar toss" och "focus buffer". Rocket barrage är inget att använda då man missar i stort sett allt man försöker träffa och ulten är alldeles för seg och inget att räkna med under heta strider.

 

En stun + ultin = k0

Det är brutalt vad den sågar ner ens liv om man inte hinner flytta sig :(

 

Ja men man måste ju vinkla rätt skiten innan man använder den. :P

 

Har aldrig spelat som honom så det vet jag inte ^^ Har bara fått möta honom matcher direkt efter han släpptes.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...