💬
Logga in
Fuska.se

Påsk Event.

20 svar · startad

Trådstartare #1

Tjena!

Vad tycker ni om påsk eventet på Runescape? Fick man en bra belöning? Diskutera vad ni tyckte.

Vad är belöningen? Om den är bra så loggar jag in och fixar det åt mig sen sticker jag.

Jag är nästan klar och det här var nog det roligaste eventet hittills.

Trådstartare #4

Eventet var kul men belöningen var ännu snålare en manteln man fick Halloween 2009.

Bara ett par små bruna öron som nästan inte syntes! Man kunde göra en emote med den på och frammkalla 2 ekorrar.

SNÅLT OCH KASST!

eventet 2006 fick man en ripper hood! den e snygg!

och ja mycke arbete för två öron!

30 Mar 2010

så de är inte värt o göra den? :o

↗ till inlägget

så de är inte värt o göra den? :o

Jo, själva eventet är roligt att göra.
31 Mar 2010

Kanske loggar in och gör det, verkar ju vara nått utöver det extra.

3 Apr 2010

Rätt så roligt event. Men onödig pryl man får :(

Handlingen av eventet? Ska se om det är värt att logga in för att göra.

4 Apr 2010

Man ska typ hjälpa till i fabriken som gör påskäggen.

↗ till inlägget

Man ska typ hjälpa till i fabriken som gör påskäggen.

Låter ganska likt den förra <.<

den e inte så svår men det jobbiga e när man ska ta hand om fabriken, skit jobbigt och det finns inga bra guides till det.

om ni vill så kan ni adda mig på runescape: elf x163, bytte namn till elfyou chop.

och det värt att gjöra det e roligt och du får aldrig en annan chans till öronen.

5 Apr 2010

Det var riktigt bra i år!

Märkte att dom uppdaterat menyn (Inte spelat på ett tag).

↗ till inlägget

den e inte så svår men det jobbiga e när man ska ta hand om fabriken, skit jobbigt och det finns inga bra guides till det.

om ni vill så kan ni adda mig på runescape: elf x163, bytte namn till elfyou chop.

och det värt att gjöra det e roligt och du får aldrig en annan chans till öronen.

Det bästa med eventet var att alla hade sådana problem "how to indigo" XD
6 Apr 2010

Det som jag tyckte var tråkigast med Eventet var när man skulle sköta om fabriken eller vad man ska säga, Jag höll nästan på med det i en halvtimme! Men JaGEx kanske håller på med att man får alla Event saker igen eller nåt sånt, För Bunny Ears har man ju redan fått på RSC eller 317.

8 Apr 2010
↗ till inlägget

Eventet var kul men belöningen var ännu snålare en manteln man fick Halloween 2009.

Bara ett par små bruna öron som nästan inte syntes! Man kunde göra en emote med den på och frammkalla 2 ekorrar.

SNÅLT OCH KASST!

men hur får man eventen då :huh:

SÄMST på länge

Världen sämsta belöning någonsin!

Och uppdragen var skit!

12 Apr 2010

Dom hade väl ändå kunna bjudit på en liten Emote?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in