💬
Logga in
Fuska.se

Battlefield Bad Company

9 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Är Battlefield Bad company ett krigs spel eller ett komedispel?

Och hur gammal tycker ni att man borde vara för att spela Battlefield - Bad company 2?

Senast ändrad:

11 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Men du kan ju gissa vilken typ av spel det är ;)

Nivå 0 · Nykomling

Första är det väldigt mycket humor i.

Fast i det andra så börja dom bli lite för seriösa

12 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

JAg tog bra på båda men det är ett krigsspel och man bör vara minst 11 när man börjar att spela det!

Nivå 0 · Nykomling

Battlefield: Bad Company är ett betydligt bättre spel än dess uppföljare. Det första Bad Company hade en humor, atmosfär och engagerande handling som nästan helt försvann i uppföljaren.

19 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Amen Baz, singleplayer kampanjen i BC2 är SKITKASS.

20 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Det är ju det som jag försöker säga i inlägget.

Nivå 0 · Nykomling

Jag tog "bra" på ettan och "jättebra" på tvåan. Jag tycker som dem andra, ettans SP har allt, intressanta karaktärer, humor, unik story. Tvåans SP inte är lika roligt, ganska långtråkigt tbh. MP är bättre på tvåan för att det finns mer vapen, bättre klasser, flera lägen och bättre teamwork (ettans var också bra), eftersom det är MP man kommer spela mest så tycker jag BF:BC2 är snäppet bättre.

Jag tycker man ska vara minst 13 år om man ska spela såna här spel men det är helt upp till dig.

Senast ändrad:

21 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag tog "bra" på ettan och "jättebra" på tvåan. Jag tycker som dem andra, ettans SP har allt, intressanta karaktärer, humor, unik story. Tvåans SP inte är lika roligt, ganska långtråkigt tbh. MP är bättre på tvåan för att det finns mer vapen, bättre klasser, flera lägen och bättre teamwork (ettans var också bra), eftersom det är MP man kommer spela mest så tycker jag BF:BC2 är snäppet bättre.

Jag tycker man ska vara minst 13 år om man ska spela såna här spel men det är helt upp till dig.

13 år är för högt jag är ju P12 och kör krigsspel!
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

13 år är för högt jag är ju P12 och kör krigsspel!

Det är upp till dig och dina föräldrar, om dina föräldrar tycker det är lämpligt för en 12 åring att spela ett spel med en massa våld och svordomar så är det upp till dem men jag är rätt säker att de flesta föräldrarna inte vill att deras barn ska spela såna spel.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in