💬
Logga in
Fuska.se

Skillnad

9 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Vad är det för skillnad på Battlefield - Bad company 2 och Battlefield - Bad company 2 limited edition

Nivå 7 · Fuskare

Tror att det är en VIP kod i Limited Edition.

Nivå 2 · Novis

Det är en VIP kod när man köper oavsett LE eller ej, men skillnaden är att i LE får man med några vehicle upgrades och en vapen kod :)

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är en VIP kod när man köper oavsett LE eller ej, men skillnaden är att i LE får man med några virchle (stavning?) upgrades och en vapen kod :)

vehicle??
5 Apr 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är en VIP kod när man köper oavsett LE eller ej, men skillnaden är att i LE får man med några virchle (stavning?) upgrades och en vapen kod :)

vehicle??

Google -.-' Men jag är så snäll Vehicle=fordon
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

vehicle??

Tror han rättade "Virchle" till Vehicle och tror att han visste vad det betydde redan.
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vad är det för skillnad på Battlefield - Bad company 2 och Battlefield - Bad company 2 limited edition

Då du köper LE så får du med några veichle "perks"

Du får även några vapen från början.

6 Apr 2010
Nivå 7 · Fuskare

Är det därför den "sagt" att jag låst upp M1911 när jag använt den rätt länge redan?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

vehicle??

Lol fail... Jag är 16, tror du inte jag vet vad Vehicle betyder???
10 Apr 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

vehicle??

Lol fail... Jag är 16, tror du inte jag vet vad Vehicle betyder???

HAHA!

Köp vilken som helst, ingen skillnad i längden ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in