💬
Logga in
Fuska.se

Min Första Sida

17 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Min första sida är en stream sida jag vet att layouten inte är den snyggaste men det är min första sida

http://highqmovies.110mb.com/index.html

Har några frågot också:

Hur sätter man reklam brevid sidan?

på tradedoubler vet nån om det finns en annonsör som ger pengar för klick på doms sida isåfall villken annonsör?

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Min första sida är en stream sida jag vet att layouten inte är den snyggaste men det är min första sida

http://highqmovies.110mb.com/index.html

Har några frågot också:

Hur sätter man reklam brevid sidan?

på tradedoubler vet nån om det finns en annonsör som ger pengar för klick på doms sida isåfall villken annonsör?

Knapp rutan med About Us Movies osv har för stora knappar, inga mellanrum mellan "klick"rutorna. Förminska rutan man klickar på runt 5px utanför texten. Sen är hela ramen runt boxen med knapparna större än Logo boxens ramlinje. Samt att man inte vet vad HD movies är eller vad sidan handlar om.

+ Att man inte kommer tillbaka till News på något sätt :P

"We are in the process of adding movies and series if you have something you can go to contact us and where there is a form where you can write whatever you want." För lång mening.

Nivå 3 · Lärling

HD movies? hahahahahahahaha vilket jävka skämt Alice i underlandet va ju för fan Screenad för fan :S:S

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

Min första sida var lite snäll :D

Nivå 7 · Fuskare

Lite grammatik skulle inte sitta alls fel, likaså skiljetecken.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6

Okej ska fixa senare.

Du vet att det du gör är olagligt?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Tror också han kommer slå igenom stort och bli stämd på flera miljoner! .. Eller vänta.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tror också han kommer slå igenom stort och bli stämd på flera miljoner! .. Eller vänta.

Ja men, Han kan ändå ha otur och bli upptäckt.
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad är det olagliga med den?
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

Det är stream den ligger inte på min server så? its legaly.

Nivå 3 · Lärling

det borde ju inte vara olagligt. finns ju folk som lägger upp hella filmer vast klippta efter en visst tid på you tube. sen tar man bara på part 2 tex så fortsätter ju filmen :P om någon fatta vad jag menade :lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Varför heter den HD Movies om du lägger ut TSrips?

9 Apr 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Du har som uppsåt att länka till sidor med upphovsrättskyddat material.

Det var en av punkterna TPB blev fällda på med, så hela konceptet är olagligt.

Nivå 3 · Lärling

Nu jag jag ringt polisen och anmält denna sida han kommer nog snart bli kontaktad ;)

skojar bara nu sket han nog ner sig :lol:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad är det olagliga med den?

Han länkar till olagliga saker.

Som boffa sa, Så var det den punken tpb blev stämd för.

10 Apr 2010
Nivå 3 · Lärling

skulle nog rekomendera att ta bort sidan 1. Olagligt? eller? 2 HD movies NEJ. TS movies JA. Annars kan du ju göra en sida med Lista över många filmer ;) så man har koll på vad som finns där ute kanske nu när tankafett är borta (xD)

23 Apr 2010
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Match.com har mellan 30 mars till 30 april ändrat sina ersättningar. Du får 2,5kr per klick.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in