💬
Logga in
Fuska.se

Super Mario 64 Fusk

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag kom på ett fusk men efter som skicka in fusk inte fungerar så skriver jag det här: gå in i slottet ställ dig i cirkeln i rummet ställ dig mott den stora trappan tryck c upp och dra spaken bakåt så du tittar på taket då kommer du till en bonus bana där du ska flyga :lol:

och för er som inte har kommit på det så gå in i rummet längst till höger i slottet på högst upp då kommer du till ett rum där det är målade fönster hoppa in i det fönster som är längst till höger så kommer du till en bana där du ska komma ner på kortast tid och då får du en gömd stjärna :lol:

Nivå 0 · Nykomling

det är inga fusk, det är så man ska göra för att komma vidare ju <_< <_<

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

ja men vad är det då men bonus banan är ju kul att veta

Nivå 0 · Nykomling

bra att du tala om det det ska jag göra om jag är hos min kompis hehehe

22 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

Det är väl ingen bonus bana.
Nivå 0 · Nykomling
(Link64 @ 22/04-2004 17:01:04)

nä det är det nog inte en bonusbana men det vore väl kul att veta till de som inte visste det. :D
Nivå 0 · Nykomling
(Link64 @ 22/04-2004 17:01:04)

det är ju en s.k. gömd stjärna, finns ju några såna i slottet ;)
23 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

vet nån nån mer gömd stjärna

Nivå 0 · Nykomling

tja, när du sänkt vattnet kan du gå ut utanför slottet och hoppa ner under bron någonstans här längsmed finns ett hål du kan hoppa ner i så du får invecible cloak en osm du kallar bonus bana ;)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

har redan gjort det

Nivå 0 · Nykomling

metal cap som finns i den där geggbanan då? (man hoppar i gegga för att komma till banan)

Nivå 0 · Nykomling

jag kom på ett fusk men efter som skicka in fusk inte fungerar så skriver jag det här: gå in i slottet ställ dig i cirkeln i rummet ställ dig mott den stora trappan tryck c upp och dra spaken bakåt så du tittar på taket då kommer du till en bonus bana där du ska flyga :lol:

och för er som inte har kommit på det så gå in i rummet längst till höger i slottet på högst upp då kommer du till ett rum där det är målade fönster hoppa in i det fönster som är längst till höger så kommer du till en bana där du ska komma ner på kortast tid och då får du en gömd stjärna :lol:

Det är inget fusk!
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

vilken gegga

Nivå 0 · Nykomling

vilken gegga

Den banan i "källaren" ? man hoppar ner i nån blå/grön-svart vatten eller nåt?
24 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

ja man kommer ju till en bana när man hoppar ner i den som ligger i källaren..! där finns ytterligare en sånn i den banan :/

26 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

ok jag hadde hittat den men jag hitta två till gömda stjärnor en i det där gegga rummet (tala men svampen) och i jolly roger ray rummet i ett håll i väggen

15 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag gillar den dära banan mitt emot Rainbow ride

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in