drage Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 jag kom på ett fusk men efter som skicka in fusk inte fungerar så skriver jag det här: gå in i slottet ställ dig i cirkeln i rummet ställ dig mott den stora trappan tryck c upp och dra spaken bakåt så du tittar på taket då kommer du till en bonus bana där du ska flyga :lol: och för er som inte har kommit på det så gå in i rummet längst till höger i slottet på högst upp då kommer du till ett rum där det är målade fönster hoppa in i det fönster som är längst till höger så kommer du till en bana där du ska komma ner på kortast tid och då får du en gömd stjärna :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 det är inga fusk, det är så man ska göra för att komma vidare ju <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 21 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 ja men vad är det då men bonus banan är ju kul att veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 bra att du tala om det det ska jag göra om jag är hos min kompis hehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 ja men vad är det då men bonus banan är ju kul att veta Det är väl ingen bonus bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 (Link64 @ 22/04-2004 17:01:04) ja men vad är det då men bonus banan är ju kul att veta Det är väl ingen bonus bana. nä det är det nog inte en bonusbana men det vore väl kul att veta till de som inte visste det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 (Link64 @ 22/04-2004 17:01:04) ja men vad är det då men bonus banan är ju kul att veta Det är väl ingen bonus bana. det är ju en s.k. gömd stjärna, finns ju några såna i slottet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 vet nån nån mer gömd stjärna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 tja, när du sänkt vattnet kan du gå ut utanför slottet och hoppa ner under bron någonstans här längsmed finns ett hål du kan hoppa ner i så du får invecible cloak en osm du kallar bonus bana ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 har redan gjort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 metal cap som finns i den där geggbanan då? (man hoppar i gegga för att komma till banan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 jag kom på ett fusk men efter som skicka in fusk inte fungerar så skriver jag det här: gå in i slottet ställ dig i cirkeln i rummet ställ dig mott den stora trappan tryck c upp och dra spaken bakåt så du tittar på taket då kommer du till en bonus bana där du ska flyga :lol: och för er som inte har kommit på det så gå in i rummet längst till höger i slottet på högst upp då kommer du till ett rum där det är målade fönster hoppa in i det fönster som är längst till höger så kommer du till en bana där du ska komma ner på kortast tid och då får du en gömd stjärna :lol: Det är inget fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg