💬
Logga in
Fuska.se

Kan Inte Starta Mw2.

6 svar · startad

Jag installerade mitt MW2 idag, fast kan inte starta det får detta meddelande: Steams servrar har inte tid att göra din begäran. Försök igen om några minuter. Nån som vet vrf det är så?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Starta om steam.

↗ till inlägget

Starta om steam.

Ska testa.

EDIT: fick igång det men det ska uppdateras, det står att det är klart att spelas om 8 timmar är det sant, elr kommer jag kunna spela tidigare än om 8 timmar?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Gör så här :

Öppna Steam -> inställningar -> Hämtningar -> Ungefärlig hastighet på Internet anslutning = Kabel/Fiber > 10Mbit/s.

↗ till inlägget

Gör så här :

Öppna Steam -> inställningar -> Hämtningar -> Ungefärlig hastighet på Internet anslutning = Kabel/Fiber > 10Mbit/s.

Vad händer när man gör så?

Finns det inget sätt som gör att spelet uppdaterar snabbare står att det är 6 timmar kvar nu. >.>

Senast ändrad:

12 Apr 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gör så här :

Finns det inget sätt som gör att spelet uppdaterar snabbare står att det är 6 timmar kvar nu. >.>

Det gör så att det går mycket snabbare att uppdatera. ;)
14 Apr 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gör så här :

Det gör så att det går mycket snabbare att uppdatera. ;)

Tog fortfarande 6 timmar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in