Hoppa till innehåll

Litet Problem<3


Rekommendera inlägg

Halloj,

jag har ett litet problem, i det att jag är sjukt blyg..

Och självklart leder ju detta till problem.

Till saken;

 

Sen ett par-tre månader, har jag vart intresserad av en tjej.. Gillar henne sjukt mycket.

Vi pratar rätt va det är, om i princip, allting.

Sen är det ju så att, jag vill gärna framföra dessa känslor till henne, och där ställer ju blygheten till det, nåt sjukt.

Finns det något sätt, som jag kan framföra dessa känslorna till henne, utan att säga det direkt, inte direkt som nåt "tja, jag gillar dig", utan mer diskret, men så hon ändå förstår..?

 

Tacksam för svar..

 

/sry om svenskan vart värdelös i inlägget ;o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Om ni nu pratar ofta. Fråga ut henne på en date. Ut någonstans, hemmakväll med film, eller något i den stilen.

 

Sen är det bara ett ge henne en puss, om hon nu gillar dig, så kommer hon inte säga nej eller något sådant. (Och hon skulle nog inte säga nej till det, för hon sa väl ja till att gå på en date med dig?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, vi pratar ju rätt va de är, inte så sjukt ofta, men ett antal gånger om dan.

 

Och sen så kommer vi ju in på blyghetsskiten igen, alltför blyg för att fråga ut henne ;o

Get some balls and doit? :D Jag förstår precis vad du menar, men det finns ju inte mycket mer att göra eller hur :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm. Hur ska du berätta att gilla henne utan att berätta att du gillar henne?

 

 

Berätta detta!

 

I en ost, så finns det hål. Ju mindre ost, ju mindre hål. Alltså, hur större osten blir, ju mer och större hål blir det i osten.

Ju mer ost, desto mindre ost.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag får önska skulle jag vilja ha ett littet svar påå hur jag kan framföra att jag gillar henne, utan att säga det direkt..

<3 Tack på förhand

 

/Slow idag, kanske har svarat, men har inte märkt det isf.

Sanningen är att du måste helt enkelt ta risken och göra ditt bästa, finns inte direkt några genvägar eller lättare sätt, men de opersonligaste/lättaste sättet är ju ändå att säga att man gillar personen i fråga via msn, sms.

Själv är jag inte så mycket för att göra så, eftersom de är något vem som helst kan säga till vem som helst, alla kan prata, men de krävs mer om man fysiskt vill visa sin kärlek till en annan person. T.ex. bjud hem henne till dig, se en mysig film, ligg intill varandra, sänd ut några signaler och se ifall hon svarar tillbaka, om hon gör de, go for it och kyss henne.

 

- Fortune favors the bold.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

@ Rullz;

I dun get it broz ^^

 

Oh well.. Asså. Inte säga det direkt som; "Tja, jag gillar dig..^^", utan mer diskret eller vad man ska säga..

Få det sagt, fast baka in det i någon mening, eller så.. Om du fattar va jag menar ;o

Redigerat av VanHooters
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ Rullz;

I dun get it broz ^^

 

Oh well.. Asså. Inte säga det direkt som; "Tja, jag gillar dig..^^", utan mer diskret eller vad man ska säga..

Få det sagt, fast baka in det i någon mening, eller så.. Om du fattar va jag menar ;o

Så här kan du göra det:

 

Du - Hej, gillar du donken?

Hon - Visst?

Du - Cause im loving it! (och så daskar du till henne på rumpan)

 

eeeeeeeeeeeeller så kan du ju alltid bara säga hur mycket hon betyder för dig eller nått.

 

Gör som jag sa i tidigare inlägg..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör som GangsterTwist sa i sitt första inlägg. Det kan bli lite pinsamt att kyssa henne efter att du sagt att du gillar henne, så det kan vara en bra idé att kyssa henne först. Att ligga nära varandra och kolla på film är ett säkert kort för det! :)

 

Bara fråga om hon vill med dig hem!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...