Gäst EmoNerdChild Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Jag letar efter ett spanskt ord som börjar på M och betyder ungefär stor, viktig. Tredje bokstaven är o. 50 fm till den som svarar rätt först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Importante kankse? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Varför behöver du veta detta ord? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Mejor? Vafan, ska det vara svårt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Ja, jag har lärt mig att mejor betyder bäst och lexin hade inte ordet jag sökte efter. Så ja det var lite svårt. Jag har i uppgift att lösa ett spanskt korsord i läxa, det här var sista ordet. Skickar fm:en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Importante kankse? "börjar på M" Importante börjar inte på M. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Importante kankse? "börjar på M" Importante börjar inte på M. Tredje bokstaven skulle vara o. LOL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Importante kankse? "börjar på M" Importante börjar inte på M. Tredje bokstaven skulle vara o. LOL. Schysst bump :D Runkarn: Men hur visste du att det skulle vara M och O om du inte visste ordet? Redigerat 29 Juni 2010 av 95alexander95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Runkarn: Men hur visste du att det skulle vara M och O om du inte visste ordet? Jag har i uppgift att lösa ett spanskt korsord i läxa, det här var sista ordet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag har i uppgift att lösa ett spanskt korsord i läxa, det här var sista ordet. Aha, såg inte det inlägget. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg