Hoppa till innehåll

Moderatorer Svarar Inte På Pm.


WASD

Rekommendera inlägg

Min kompis Juicelol blev varnad av Slasktratt för snart en vecka sen. Han skickade strax efter ett PM och har ännu inte fått något svar. Jag skickade också ett PM och frågade för några dar sedan och även där har inget svar kommit fastän Slasktratt varit online nästan varje dag som man kan se på hans profil.

 

Jag fick en oförtjänt varning av Slasktratt 30/12-2009 och 15 minuter senare skickade jag iväg ett klagomål. Dessutom raderade han tråden där jag fick varningen, vilket jag har för mig admin sagt att man inte ska göra eftersom det ska ligga kvar som bevis. Jag kollade hans profil några dagar i sträck och även då hade han varit online nästan varje dag. Jag skickade ett PM till en vecka senare och sa att jag skulle kontakta admin vilket jag gjorde eftersom han varit online vid flera tillfällen utan att ha svarat. Jag har kvar PMet från när Slasktratt äntligen svarade och det kom 02/02-2010, 2 månader efter att varningen delats ut. Dessutom som jag nämnde tidigare blev tråden där jag fick min varning raderad så admin kunde inte se varför jag blev varnad. Vill ni veta vad mitt inlägg innehöll som jag fick en varning för? Det innehöll kritik mot moderatorerna!

 

Jag vet inte hur andra moderatorer är angående sånt här eftersom min senaste varning innan Slasktratts var 2007.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antagligen så hade Juicelol skrivit något onödigt som inte behövdes svaras på för saken va uppenbar.

En moderatorer ska svara på PM oavsätt vad medlemmen har gjort ifall det är någonting medlemmen tycker är oklart angående en varning.

 

Citat från §12:

Anser du att du har fått en varning som är felaktig så ta kontakt med den moderator som gav dig varningen för diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Men ta det med Admin.

Jag önskar att göra en tråd här så att alla kan se och förstå att jag är upprörd. Det enda admin svarade några veckor efter jag skickade PMet angående detta var "Du ska ha fått ett svar nu." (av Slasktratt).

 

Varningen som Slasktratt utdelade till Juicelol var korrekt, inget snack om saken.
Om varningen var korrekt eller inte får de diskutera själva vilket slasktratt tydligen ignorerar. Det är att inte svara på PM samt hur han hanterade min varning som jag klagar på. Mitt inlägg som blev varnat innehöll som sagt, kritik mot moderatorerna. Jag kan försöka återskapa tråden där jag blev varnad så gott jag minns här ifall ni önskar. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

Varningen som Slasktratt utdelade till Juicelol var korrekt, inget snack om saken.

Om varningen var korrekt eller inte får de diskutera själva vilket slasktratt tydligen ignorerar. Det är att inte svara på PM samt hur han hanterade min varning som jag klagar på. Mitt inlägg som blev varnat innehöll som sagt, kritik mot moderatorerna. Jag kan försöka återskapa tråden där jag blev varnad så gott jag minns här ifall ni önskar.

 

Inte lönt. Så fort kritik dyker upp mot moderatorerna så jävla snabba med att borsta undan bevis och annat som inte passar dem. Fuska.se har bra moderatorer, och WASD var en av de bästa (enligt mig, fråga inte varför).

 

Btw, är nico mod ännu? Har om någon är väl aldrig online.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varningen som Slasktratt utdelade till Juicelol var korrekt, inget snack om saken.

Om varningen var korrekt eller inte får de diskutera själva vilket slasktratt tydligen ignorerar. Det är att inte svara på PM samt hur han hanterade min varning som jag klagar på. Mitt inlägg som blev varnat innehöll som sagt, kritik mot moderatorerna. Jag kan försöka återskapa tråden där jag blev varnad så gott jag minns här ifall ni önskar.

 

Inte lönt. Så fort kritik dyker upp mot moderatorerna så jävla snabba med att borsta undan bevis och annat som inte passar dem. Fuska.se har bra moderatorer, och WASD var en av de bästa (enligt mig, fråga inte varför).

 

Btw, är nico mod ännu? Har om någon är väl aldrig online.

 

Kan förstå att Admin eller några andra mods inte pallar vissa personer här på fuska.se. Det finns ju dom som ljuger och springer så fort dom kan till admin och klagar över något dom bara har hittat på. Det är deras eget fel så som dom håller på.

 

Tråden är onödig -__-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...