jag letar efter ett spel man ska vara ond på och alla på min gata säger att man är ond på god of war är det sant
God Of War
Halvt sant, i The Chains Of Olympus så är man halvt ond men i 3:an så är man god tror jag!
Beror väl på hur man ser det, men snäll är man iallafall inte
På din gata i stan?
Förresten är saker mer avancerade än att bara vara uppdelade i gott och ont.
Jaa, men jag tror han syftar på vilken sida man står på i spelet.
Man brukar säga att man är ond i ett spel där man dödar oskyldiga. Men nu är det en helt annan sak...
Har aldrig spelat NÅGOT God of War, så jag vettefan om man är badass. -.-
Kratos är självisk men inte "ond".
Ja, skulle tycka att han är varken eller.
Det är ju Zeus han vill döda och han är lite maktgalen av sig och bryr sig inte så mycket om människor. Dock är det lite så med Kratos också, han bryr sig inte om människor så länge han dödar Zeus.
jag menar hur karaktären är skulle han döda oskyldiga för att klara sitt uppdrag
↗ till inläggetJa, det skulle han och det gör han.jag menar hur karaktären är skulle han döda oskyldiga för att klara sitt uppdrag
går det döda oskyldiga utan vidare bara för skojs skull
Visst. Men varför skulle man vilja göra det?
kul att värga ond
Va?
det är kul att leka ondskeful
Är man ond om man försöker krossa ett diktatoriskt herravälde?
Var alla ryssar onda när dom dödade civila för att störta nazi-Tyskland?
(Vill bara vara med och säga nå't.) B)
en kompis till mig säger att man typ är djävulen som ska döda gud
Din kompis är en idiot.
↗ till inläggetDu förolämpade en nioårings kompis via nätet, starkt... :oDin kompis är en idiot.
Du tror inte att hans kompis har svårt för engelska och bara gissar sig till en egen story i sammanhang med spelet.
Som jag gjorde när jag fick mitt Super Mario för en jävla massa år sen.
han har inte äns spelat det han har bara hört det nån stans men han vill inte säga vart han hört det