💬
Logga in
Fuska.se

Behöver Inte Plugga Inför Prov

31 svar · startad · 🔒 låst

Snittar g-, om jag lägger ner mig kanske ja får starkt g :S

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jo, jag har märkt en sak...

Jag behöver inte plugga inför prov :o

Vi har haft typ 5 prov och har mvg på alla :D

Inte pluggat nåt och det gillar jag .

Men nog om mej,.. what's your stories fellas ? :D

När det gäller grundskolan så är det där inget att skryta om, särskilt inte om det gäller 5:an eller vad det nu är du går i. Grundskolan är sånt jävla waist of time. lärde mig mer i bilogi, kemi och fysik på två månader i gymnasiet än 9 år i grundskolan.
Nivå 6 · Fuskare

Jag r jätte bra svenska alldrig trena ock får mveg hela tidne!er jag awseome som du?jag trenar alldrig på mattte heller!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Grundskolan är ett skämt. Jag fick 280 poäng när jag gick ut grundskolan utan att ens anstränga hjärnan för fem öre. Det är 8 VG och 8 MVG utan att försöka.

Flyttar till rätt forum, om folk inte kan hålla sig till ämnet så låser jag.

Omfg....

Fick alla G (160p) när jag gick ur 9an. Kom in på det jag ville iaf..

Jag har det ganska enkelt med prov annars. Det är bara matten som inte funkar bra när jag har prov. Man blir så jävla osäker.

↗ till inlägget

När det gäller grundskolan så är det där inget att skryta om, särskilt inte om det gäller 5:an eller vad det nu är du går i. Grundskolan är sånt jävla waist of time. lärde mig mer i bilogi, kemi och fysik på två månader i gymnasiet än 9 år i grundskolan.

"Waste" of time heter det annars :P Vi alla gör våra fel.

7 till 9an va dom bästa åren i mitt liv so far. Har bara bra minnen från den tiden.

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Jag med. Och jag läser inte ens kemi och biologi.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag med. Och jag läser inte ens kemi och biologi.

Det är väldigt utdraget på allt i sjuan till nian. Det är mer fart på gymnasinivå'n.
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

stort careface på det.

Själv behöver jag inte hella plugga, det är astufft! Ingen är så bra som jag!!11

Men ja, jag behöver inte plugga ett skit för att få runt VG eller mer.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Du lär få en varning för det där också..

Tyvärr så fick jag inte en varning, bara en tillsägelse. Och inte av Raptomex, utan av Draghon.

Men seriöst, du beter dig som du går i 2an.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

http://cdn2.knowyourmeme.com/i/3375/original/cool-story-bro.jpg

Akta din mun lilla pojk, du lär förstå senare.

Nivå 6 · Fuskare

Oerhört intressant. Du kanske kan berätta mer?

↗ till inlägget

Jag r jätte bra svenska alldrig trena ock får mveg hela tidne!er jag awseome som du?jag trenar alldrig på mattte heller!

im is wery gud inn englisj newer train.im awesome is you awesome tu?i newer train maht eider...

Seriöst, jag tror ingen bryr sig om varken metallkillen eller hans pojkvän. Oops...menade metallkillens "kompis" flickvän, ja ni förstår...

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ibland fruktar jag vad som lär hända i framtiden när de flesta på forumet har ynglat av sig, då redan nu folk inte förstår instruktioner om att t.ex. hålla sig till ämnet.

Låses.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.