Hoppa till innehåll

Bästa Laptopen För 7-8k


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

En kompis till mig frågade om hjälp med att hitta en bra laptop för ca 7000-8000kr. Jag sa att jag inte var jättebra på datorer, men jag sa att den här verkar rätt bra.

 

Men eftersom att jag nu inte är jättebra på datorer så frågar jag endå er om hjälp. Finns det någon ännu bättre för det priset, eller är det där en bra laptop?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

Tjena!

 

En kompis till mig frågade om hjälp med att hitta en bra laptop för ca 7000-8000kr. Jag sa att jag inte var jättebra på datorer, men jag sa att den här verkar rätt bra.

 

Men eftersom att jag nu inte är jättebra på datorer så frågar jag endå er om hjälp. Finns det någon ännu bättre för det priset, eller är det där en bra laptop?

Jag tycker du ska slå till, det är en väldigt bra laptop.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena!

 

En kompis till mig frågade om hjälp med att hitta en bra laptop för ca 7000-8000kr. Jag sa att jag inte var jättebra på datorer, men jag sa att den här verkar rätt bra.

 

Men eftersom att jag nu inte är jättebra på datorer så frågar jag endå er om hjälp. Finns det någon ännu bättre för det priset, eller är det där en bra laptop?

Hyffsat bra laptop, jag hade tagit den om jag vart ute efter en med den budgeten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, då ska jag säga det till han. :) Och ja, han ska spela på den, dock inte alltför krävande spel. Men han sa att han ville ha en snabb och bra dator.

 

Draghon: Ojdå, jag trodde att jag var i datorforumet xD.

Typ vilka spel ska han spela då?

 

Cs: Source, 1.6, Battlefield 2, WoW och liknande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, då ska jag säga det till han. :) Och ja, han ska spela på den, dock inte alltför krävande spel. Men han sa att han ville ha en snabb och bra dator.

 

Draghon: Ojdå, jag trodde att jag var i datorforumet xD.

Typ vilka spel ska han spela då?

 

Cs: Source, 1.6, Battlefield 2, WoW och liknande.

 

Då duger den datorn fint.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...