Som sagt jag skulle behöva tips på filmer.. Helst Action/College filmer, men kollar på det mesta bara det är bra (Y) Nyligen kollat på filmer som sherlock holmes, Gamer, The condemned, Super bad etc :) Ge gärna lite förslag!
Tips På Filmer!
Fel forum, flyttas...
Avatar om du ej ännu har sett den!
Har redan avatar & 2012 8D
Om du gillar action kan jag föreslå Al Pacino filmerna. Exempelvis Dog Day Afternoon eller Righteous Kill. En Pacino-rulle sviker aldrig ^^ ( Alltså en film han medverkat i, inte regisserat ;o )
León, Gökboet och Donnie Darko. Kanske inte direkt action men jävligt bra.
Skaffa dig lite smak, några filmer av Kurosawa och Kubrick
och... ja, there you go.
Bästa action/drama
Leon
Felon
Green street hooligans (2)
Scarface
Law Abiding Citizen
Fight Club
Wanted
AMERICAN PIE!
Star Wars (IV, V och VI)
De tre första(i serien) är piss.
Rambo
Terminator
Die Hard
↗ till inläggetAccepted såg den igår fy fan vad bra :D:D:D kanske inte så mkt action kanske inte något alls faktiskt :visslar: men en bra film :D:D:DSom sagt jag skulle behöva tips på filmer.. Helst Action/College filmer, men kollar på det mesta bara det är bra (Y) Nyligen kollat på filmer som sherlock holmes, Gamer, The condemned, Super bad etc :) Ge gärna lite förslag!
Avatar, Taken, Iron man 1 (2), The fast and the furious filmerna och Taransporter, har hört att den e bra. Ah just det, och Shoot em up
Accepted (College komedi)
Law Abiding Citizen
Green Zone
Body of Lies
Gladiator
Green Street Hooligans /Tvåan suger
↗ till inläggetStar Wars (IV, V och VI)
De tre första(i serien) är piss.
Nej det är du som är dum! :angry: :angry: :angry: :angry:
Om du gillar college är High School Musical lätt det bästa valet.
↗ till inläggetVanessa Hudgens är söt. :wub:
http://i239.photobucket.com/albums/ff17/bucaro_2007/HSM/vanessa_hudgens_bikini_2.jpg
↗ till inläggetDetta är bra actionfilmer, absolut. Främst First Blood och The Terminator.Rambo
Terminator
Die Hard
Highlander och Face/Off är också att rekomendera.
The Hangover rekommenderas Starkt,med stort S
We Were Soldiers är en mycket bra Action/Krigs film.
Man sitter även med gråten i halsen vid vissa scener.