Hej! Jag ville bara säga att jag ger ut gratis msn smileys! skriv bara i inlägget säg vad den ska ha för mönster så fixar jag den! OBS!OBS!OBS!: detta är gratis
<ger Ut Gratis Msn Smileys!>(stängt) Öppnar 14:00 Imorgon
↗ till inläggetSka vi observera att vi ska obeservara att vi ska observera?Hej! Jag ville bara säga att jag ger ut gratis msn smileys! skriv bara i inlägget säg vad den ska ha för mönster så fixar jag den! OBS!OBS!OBS!: detta är gratis
? NÅGON SOM VILL HA EN GRATIS SMILEY? DETTA ÄR JU GRATIS NI BEHÖVER BARA SKICKA DET NI VILL HA T.EX: GRÖNA ÖGON GULT SKIN OSV OSV
ingen som vill ha?? vill ni ha ett skot i pannan med blod säg bara det
Röda ögon, stor mun, små öron och ridande på en drake
↗ till inläggetRöda ögon, stor mun, små öron och ridande på en drake
OK kan ta 15 min
↗ till inläggetOK kan ta 15 minRöda ögon, stor mun, små öron och ridande på en drake
tar dit ett par skiser som hjälm
En blå smiley med stora galna ögon.
En mörkhyad smiley med en stråhatt.
En AFRO SMILEY.
↗ till inläggetNormies klarRöda ögon, stor mun, små öron och ridande på en drake
ibanez färdig
mustens färdig
mustens färdig
megA svampen färdig
Jag vill ha en som ser ut som Homer Simpsons, vita ögon, gul hud, brunt skägg, och du vet nog hur hans hår ser ut.
Jag skulle vilja att du målar av denna.
http://i167.photobucket.com/albums/u134/Ryomalol/Random%20Stuff/trollface.png
En med gröna ögon, gult skinn med en hatt på huvet som är upp och ner och det flyter coca cola i med kaktus en i.
!En med riddarhjälm och en stor machinegun i handen!
666 djävular på en och samma smiley som flyger mot skärmen, varje smiley ska vara 30x30 och ha en högaffel! (Och svansar om du kan få in det). Kan du spara den som .psd när du håller på? Lite gläns och 3D effekt på dom gör inget. Skulle vilja ha den snarast. Det är väl gratis ändå?
Tråd Låst, onödig + verkar var ganska oseriöst.