Ceto Skrivet 25 April 2010 Rapport Skrivet 25 April 2010 Hejsan allesammans, jag har en liten fråga angående om IPod Touch och IPhone forum. Finns det inget forum som handlar om IPod Touch eller IPhone ? Typ JailBreaking, Unlocking och saker. Det har ju kommit ut en ny FW 3.1.3, som alla vet så kan man inte låsa upp IPhone nu. Jag kan masser med saker som man kan göra, asså lite ( HACKING ) vet att det inte är tillåtet så jag undviker det. Men jag tycker att det borde finnas ett forum för IPhone och IPod Touch. MVH Ceto. =) Citera
Gäst EmoNerdChild Skrivet 25 April 2010 Rapport Skrivet 25 April 2010 Om du kollar runt på Fuskas forum så kommer du inte hitta så många iphone/ipod touch trådar. Och om det inte skrivs några såna varför göra ett eget forum? Det kommer upp liknande trådar som denna ibland och alla får samma svar. Att det inte skrivs tillräckligt mycket om ämnet för att få ett eget sub-forum. Citera
Gäst BillieJean Skrivet 25 April 2010 Rapport Skrivet 25 April 2010 Hejsan allesammans, jag har en liten fråga angående om IPod Touch och IPhone forum. Finns det inget forum som handlar om IPod Touch eller IPhone ? Typ JailBreaking, Unlocking och saker. Det har ju kommit ut en ny FW 3.1.3, som alla vet så kan man inte låsa upp IPhone nu. Jag kan masser med saker som man kan göra, asså lite ( HACKING ) vet att det inte är tillåtet så jag undviker det. Men jag tycker att det borde finnas ett forum för IPhone och IPod Touch. MVH Ceto. =) läs CHORDAZBA's ämne om detta... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.