↗ till inläggetMCHar du MC eller MB modell ?
Inställningar > Allmänt > Om, scrolla ner och kolla modell
Hur Kan Man Jailbreaka Min Ipod Touch Via En Dator
↗ till inläggetDu måste "nedgradera" den till 3.1.2. Och det går inte med 32gb och 64gb.↗ till inläggetDu kan även välja mellan untethered och tethered vilket betyder den ena går at starta om utan hjälp från datorn medans den andra inte kan det och måste kopplas in i datorn för att starta den igen. Detta är ganska enkelt.
Själv använder jag BlackRa1n vid jailbreaking. Den är sådan som man måste koppla in för att starta ipoden vilket jag löser genom att inte stänga av den. Kolla även vilken firmwire du använder 3.1.2 är senaste som jag vet funkar.
Kolla även youtube för guider dem brukar vara mycket bättre och enklare för att se hur man gör. Typ sök på How to jailbreak ipod touch 3.1.2 eller 3.1.3. eller bara enkla ord som jailbreak 3.1.3 mycket enklare och flera videos visas. Kolla dock på kommentarer innan du jailbreakar efter en video så den inte är fejk. Läs även vad som händer om du jailbreakar innan. Dock så tycker jag själv det var värt jailbreaka då man kan göra mycket mer med din ipod. Typ ändra i menyn och modda din Ipod.
// Dålig svenska då jag skrev det ganska snabbt troligtvis
EDIT: Det går att jailbreaka 3.1.3 nu kolla youtube.
har kollat youtube som F*n men hittar inget som funkar med min Ipod touch 3g 3.1.3 :/
Jag har själv en iPod touch 3g 32 GB och har nedgraderat den från 3.1.3 till 3.1.2.
HUR :o
Undrar jag med :o
Hallå har ngn svar har MC modell på min Ipod
om du har en 3g 3.1.3 32gb eller 64gb så finns det ingen jailbreak än.
Skulle komma ett jailbreak idag. Fast det kom inte D:
lästa också (kommer inte ihåg vart) att det skulle kommit ett igår. Någon som vet några sidor där man kan se när dom lägger up en ny jailbreak? har ingen vidare koll på vad det finns för olika
har sån jävla ångest att jag uppdaterade min ipod :( hade 3.1.2 när jag köpte den...
Jag med. Är skit sur för det. Tur att man kan se på anime :D
sant :P kommer nog en jailbreak för Ipod touch 3g 3.1.3 som funkar för 32 och 64gb snart den skulle vart ute igår tydlig enligt många på youtube. sök på Spirit jailbreak.
VAR SNÄLL OCH RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL :lol:
Du har rätt. Det blev försenat för "skaparen" ville göra nåt med nån fil.
tråkigt.... men kanske var nödvändigt. LÄNGTAR :lol:
http://iphonepyssel.se/tag/spirit-jailbreak/ för dom som vill läsa om det hela :)
SPIRIT ÄR UTE FUNKAR FÖR ALLA IPOD TOUCH DIREKT DOWNLOAD http://spiritjb.com
alltså jag har med funderat på att jailbreaka..fast har 3.1.3 och vet inte hur jag nedgraderar.
och slöar ipoden ner när man jailbreakat? alltså om den bara fryser ibland osv
inga problem enda är väl att cydia inte är det snabbaste programet :lol: men allt annat funkar som vanligt med cydia installerat :)
Äntligen har det kommit :D
funkar det nya spirit bra eller? ska nog testa det.. inget virus i nedladdning eller så va? nyligen haft virus så vill inte få igen :P
funkar skit bra inga virus