↗ till inläggetJag diskuterar för att dela med mig och ta del av andras åsikter. Fanatiker som dig är svårt att diskutera med. Om du vill ha en bra diskussion som leder nån vart får du lära dig diskutera på ett annat sätt.
Rageutbrottet var förståeligt orsakat av dig. Jag är bra på att hantera rage annars skulle jag också rage'at på dig eftersom du diskuterar så dåligt.
Jag diskuterar också för att dela med mig av mina åsikter, och ta viss del av andras. Men som du kanske inte märkt så är jag inte rädd för att säga det jag tycker. Jag håller inte inne med något, jag säger det jag tycker. punkt. Det kanske inte uppskattas av alla, men det är sån jag är. Jag har rätt att ändå vara här, precis som alla andra. Bara för att jag diskuterar på ett visst sätt så ger inte det er rätt att börja kalla mig en massa dumma saker, som t.ex. dumhuvud.
Jag är inte dum, eller en idiot, och det är fanimig på tiden att ni lär er det. Jag är ingen idiot bara för att jag säger vad jag tycker. Vågar man inte säga vad man tycker så ska man inte vara här. Man ska inte anpassa sig till andra.