Vilken av dessa mobiler borde jag köpa? Jag surfar mest med min mobil och HTC har en snabbare processor och större skärm så det lutar mest åt den.
Vilken tycker ni?
Vilken av dessa mobiler borde jag köpa? Jag surfar mest med min mobil och HTC har en snabbare processor och större skärm så det lutar mest åt den.
Vilken tycker ni?
↗ till inläggetVilken av dessa mobiler borde jag köpa? Jag surfar mest med min mobil och HTC har en snabbare processor och större skärm så det lutar mest åt den.
Vilken tycker ni?
Nästa gång, Mr Jackson, så kan du testa den här sidan. http://www.testfreaks.se/ Den är bra för att se vad för betyg en mobil har och vilka + samt -
Söker du mest efter underhållning, t.ex apps och spel så rekommenderar jag en iPhone 3GS. Den har ju även varit bäst i test med touch skärmen osv. Snabb är den också. Jag skulle rekommendera en iPhone 3GS iaf.
Jag tycker väl att de är ungefär lika bra. Men HTC:n är enligt mig mer prisvärt.
Så känner jag med, men sen kommer ju antagligen iPhone 4G antagligen släppas i sommars ungefär samtidigt som Desire så jag vet inte hur jag ska göra.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in