Smart arab bara trams, hehe rolig palindrom. Kanske det inte är helt utan mening (skoja bara, okej?).
Gå till ne.se och sök upp palindrom så ser ni att jag har rätt, då detta kan sägas likadant bak- som framlänges.
Smart arab bara trams, hehe rolig palindrom. Kanske det inte är helt utan mening (skoja bara, okej?).
Gå till ne.se och sök upp palindrom så ser ni att jag har rätt, då detta kan sägas likadant bak- som framlänges.
Det där är inte ett palindrom.
Inget palindrom ju.
Kajak
Du har bra hud
Anna
17850905871
Det är palindrom.
ni talar bra latin
Hahha: Öm stake nekats mö.
↗ till inläggetHaha ditt fail, ska vi behöva sitta och förklara vad ord också betyder?Smart arab blir bara trams baklänges. Kanske det inte är helt utan mening (skoja bara, okej?). Har ni fler palindromer?
↗ till inläggetDin otroligt ignoranta idiot. Smart arab bara trams är fan visst en palindrom↗ till inläggetSmart arab blir bara trams baklänges. Kanske det inte är helt utan mening (skoja bara, okej?). Har ni fler palindromer?
Haha ditt fail, ska vi behöva sitta och förklara vad ord också betyder?
↗ till inläggetDet där är inte ett palindrom.
Ursäkta, men är du blind eller bara ignorant?
↗ till inläggetPalindromer är ord som blir samma sak baklänges som framlänges.
ja, "smart arab" blir två olika saker beroende på vilket håll du läser dem, däremot blir det ord oavsett vilket håll du läser dem ifrån.
↗ till inläggetSmart arab bara trams, hehe rolig palindrom. Kanske det inte är helt utan mening (skoja bara, okej?).
"Det här inlägget har ändrats av BillieJean Idag, 14:49:14"
Innan skrev du typ "Smart arab blir bara trams baklänges. Skicka era roliga palindromer."
Smart arab bara trams = Palindrom
Smart arab = Inte palindrom
↗ till inlägget↗ till inläggetSmart arab bara trams, hehe rolig palindrom. Kanske det inte är helt utan mening (skoja bara, okej?).
Innan skrev du typ "Smart arab blir bara trams baklänges. Skicka era roliga palindromer."
Jag ändrade mitt inlägg då jag insett att jag skrev fel. Sånt händer.
Japp, men påstå då inte att folk är ignoranta idioter eller blinda.
↗ till inlägget↗ till inläggetSmart arab bara trams, hehe rolig palindrom. Kanske det inte är helt utan mening (skoja bara, okej?).
Jag ändrade mitt inlägg då jag insett att jag skrev fel. Sånt händer.
Och vi sa det FÖRE du redigerade ditt inlägg.
Så, du är blind och ignorant.
Nu räcker det, hur många av er kan inte hålla sig till ämnet för i helvete?
Låses.