Hoppa till innehåll

Nya Pokemon & B/w


 Dela

Rekommendera inlägg

Zekrom blev bekräftad att vara Dragon/Electric :o

Har det varit massor med ryckten om i typ 1-2 veckor nu om inte mer.

Någon programledare för någon japansk pokémon show råkade berätta något om att den el pokemon den ville ha i sitt team i B/W skulle vara Zekrom i sin blogg. Sen någon kort stund senare var det inlägget borttaget.

Så jag var ganska beredd på att det skulle vara så.

Dock blev jag förvånad när jag såg att Reshiram skulle vara fire, dock gillar jag det eftersom att det faktiskt blir den första dragon/fire :s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 202
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Nej jag vet att rykten inte alltid stämmer, dock tyckte jag att den ändå skulle passa som el också så jag var ganska berädd på det.

Jag undrar vad fläcken på Munnas face är. Är det munnen eller bara någon fläck?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en teori om att Munna är en nedgradering till Drowzee.

Varför? Jo därför att Munna är en Dream Eater pokemon eller hur? Och den ser ut som en tapir och tapirer enligt den japanska mytologin äter drömmar och Drowzee ser ut som en tapir som går på två ben visst? Så det är inte helt omöjligt att det är så, och färgfrågan(att Munna är rosa medans Drowzee är gul) tja Rhydon till Rhyperior och Snorunt till Glaile eller Froslass ni kan ju titta själva. Plus JAG ÄLSKAR GEAR!!! samt Hihidaruma ser ut som om Chimchar och Mamoswine hade fått ett barn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Munna dags!!! Nämen allvarligt, jag tror jag vet vad fläcken Munna har i pannan är för nåt(vissa har nog räknat ut det men för er som inte har det) det är nog en sten en sån som Espeon har i pannan typ för att vis att den har psykiska krafter.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...