Leon Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 I ens journal står det att en fiende som heter "White mushroom" kan ge en en item om man hjälper den. Men jag undrar HUR man hjälper den! Är det någon som vet? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Nej jag har inte kommit på det än. Kanske ge den potion eller något annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Ja! Jag har märkt att man kan ge honom en potion, ether osv men inget händer när man gör det! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Nu måste jag logga ut tyvärr. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 I ens journal står det att en fiende som heter "White mushroom" kan ge en en item om man hjälper den. Men jag undrar HUR man hjälper den! Är det någon som vet? :( Okej, de här hearlessen vill leka charader med dig. När de gör någonting ska man ge dem en viss sak, exakt när och vad vet jag inte helt säkert, utan det enda jag vet är att när du ser en eldslåga framför dem ska du ta lock on på honom och använda magin Thunder. Gissar du rätt tre gånger i rad kommer han att ge dig olika saker, däribland den här item som du behöver till Ultima weapon om du har tur. Du kan även få dem från de blå och svarta mushroom, men där ska du göra olika för att få saker. Blå mushroom. Ta lock on på honom och slå till när han hoppar. Håller han sig i luften tillräckeligt länge kommer även han att skänka di Items. Svart mushroom. Dessa är onda och vill döda dig, så det är bäst att du dödar dem innan de hinner med det. Deras attacker är förutsägbara, då de hoppar innan de attakerar, men de är väldigt dödliga om du ändå skulle bli träffad. Om du dödar dem lämnar dem ibland, men sällan olika Items. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack för hjäpen!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg