På el alamein finns det ett plan med 3 vridbara Machineguns och kan släppa åtta bomber i rad och sen måste du vänta och sen släppa 8 till
HAR DU HITTAT DET? :blink:
På el alamein finns det ett plan med 3 vridbara Machineguns och kan släppa åtta bomber i rad och sen måste du vänta och sen släppa 8 till
HAR DU HITTAT DET? :blink:
Jag har spelat det hos en kompis en gång men med den utrustningen på planet har jag aldrig kört det!
Man måste köra multiplayer för att kunna hitta d om jag inte minns fel.
Men om du laddar ner nyaste versionen av bf så får du med battel of brittan* och om du kör tyskar där så kan du hitta 2-3 st stora bombplan.
*är lite osäker på hur d stavas
NEJ! kör singleplayer på Battlefield 1942 välj El amein lr vad banan heter där finns det två jaktplan och (Bombplanet)
finns d :huh:NEJ! kör singleplayer på Battlefield 1942 välj El amein lr vad banan heter där finns det två jaktplan och (Bombplanet)
d har inte jag sett eller så har jag d och gjönt bort d.
Annars heter det store "bombplanet" B17 även kallad B17 the flying fortress! *Fortress för att det var så stort!! :lol:
Jag har det spelet och på El Alimen fins det ett bombplan som släpper åtta bomber i rad och det har två kulsprutor, om man går in på den kulsprutan längst fram å hoppar ut står man på vingen. man kan störta två gånger på plan mark me det!!!! :P :ph34r:
b-17 kan väll bara fälla 6 bomber åt gången?
iaf
det finns en b-17 i el alamein (eller va f*n banan heter)
vet nån var helikoptern fins i bf 1942
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in