på habbohotel.se finns det ett rum som heter prästbyron där kan man få jobb,gifta sig, byta och det finns frågesport :lol: :lol:
Habbo Hotel
habbohotel är för såna som inte har något liv, habbohotel suger
Håller med!
Habbo Hotel lever man i och sånt!
Laver man i denna värld så gör man det, lever man i Habbo världen så gör man det!
Hoppas ni fattar vad jag menar!
gå inte med i habbo hotell det är skit tråkigt och det finns massa ligistmänskor som låstas vara barn!! :angry:
håller med
bra! :angry:
hur får man jobb
habbo e bara för små små sk*t ungar.
§1.11 mm...
habbohotel är för mobboffer som flyr in i en annan värld
i knowhabbohotel är för mobboffer som flyr in i en annan värld
Jag var inne på habbo förut och de va kul en stund men nu så suuger det värkligen!!!! ;) <_< spela tibia istället de e askul!!!!! :D :lol:
Datorn går så segt så det går nästan inte gå in på habbo
Det enda som är kul är att raca
tibia suger så j*ävla hårt man går ju bara run och dödar råttor :angry:
på habbo där e mot kan man köpa möbler och fixa ett eget rum :P
och jag ska på peka att det e recon: 13-20 år :D
så ni era j*vla t*ntar försvinn från mitt inlägg om ni inte e snälla :angry: :angry:
Vad i hela fridens dagar snackan ni om, Habbo Hotel vad i hell vete i socker-skålen är det
Habbo hotel är en hemsida! man får bo på ett hotel och så kan man köpa möbler till sitt rum m.m. habbohotel.se
På tibia ska man inte alls bara döda råttor :angry: man kan döda orc å troll å sånt å när man kåmmer utt i main så kan man döda människor :D
Kostar det nåt att skaffa habbo lr? vad bör man ha för data? Win98 med typ 258 i minne?tibia suger så j*ävla hårt man går ju bara run och dödar råttor :angry:
på habbo där e mot kan man köpa möbler och fixa ett eget rum :P
och jag ska på peka att det e recon: 13-20 år :D
så ni era j*vla t*ntar försvinn från mitt inlägg om ni inte e snälla :angry: :angry:
Man kan bli medlem på habbohotel.se det kostar inget.