💬
Logga in
Fuska.se

Mario

26 svar · startad

kolla denna filmen tryck

tryck på super mario bros 3 när du kommer inn

1 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

det gick fort

4 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

Konstigt. Det funkade inte på min dator. :(

5 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

Nej du kanske inte har quick time.... Ja, det gick skitfort!....

6 May 2004

Shit! Grymmt snabbt

Nivå 0 · Nykomling

den har man sett tidigare ;) det finns typ en med megaman också.. lika snabbt det..

7 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

shi* vad fort han har nog använt en guide!

11 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

Oj

det gick fort B)

Nivå 0 · Nykomling

shi* vad fort han har nog använt en guide!

vadå guide? dom där sakerna kan ju vem som helst som spelat super mario ju <_< och resten är ju skicklighet och inte tur som vissa tycker även fast han är farligt nära att bli träffad ibalnd.. ;P
12 May 2004

s*tan vad den gick fort.!

Nivå 0 · Nykomling

Bara en liten påpekan... det är väldigt liten chans att någon klarar något sådant så bra på så kort tid.

Den enda lösningen jag (och många andra) kan se är att man använt en Emulator och Roms. Där finns alla möjligheter för att kunna göra om samma scen hur många ggr som helst tills man klarar det felfritt.

Iaf är många av hoppen han gör i princip omöjliga. Vad jag märkt, som har både originalet på NES och All Stars på SNES här hemma, är att sådana hopp inte går.

13 May 2004

Det går visst jag har också både orginalet och all stars och på datan.

Nivå 0 · Nykomling

Min första tanke var att den var manipulerad så att den spelas upp för snabbt. Musiken kanske är satt dit efteråt så att det låter så att det går normalsnabbt. Men det är inget jag vet alltså, bara en tanke jag fick.

11 Jun 2004

jag har inte QUIK TIME :(

han som spelade har nog kört mario 3 ganska länge.det finns massor av sånna där speed runs/time attacks.sök på time attacks på dc++ så ska det komma upp några har jag för mig.typ megaman 1-5,super mario 1 på 5 minuter och lite sånt

12 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

funkade inte för mig helleR!!!

Nivå 0 · Nykomling

Den där filmen har jag sett ca 4gr, det är jag som spelare där. skoja =P

Nivå 0 · Nykomling

Haha den var bra! :D

14 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

den har man sett tidigare ;) det finns typ en med megaman också.. lika snabbt det..

Jag är Megaman f*n, vet du vad den med Megaman finns?? hittar den inte på samma sida som super mario bros3 iaf
Nivå 0 · Nykomling
(MegamanX Powa @ 14/06-2004 13:16:55)

Jag är Megaman f*n, vet du vad den med Megaman finns?? hittar den inte på samma sida som super mario bros3 iaf

tyvärr vet jag inte.. min brossa hade den på datan, vet inte var han hittade den.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in