Hoppa till innehåll

Poäng försvinner och jag får varningar


viktor_2003
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja du.. många som får varningar och poäng försvinner.. dom har nämligen nått gemensamt. De är flera användare på samma dator som har registrerat sig och nästan alltid så ger dom 500poäng till en användare utav dom som är på datorn.

 

Eller ska ja va mer exakt, en person registrerar flera användare och ger alla poängen till en användare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men hur kommer ni på hur dom är samma person? Kan ni kolla IP eller?

 

Vi kan kolla mycket mer än ni vet ;) Så att försöka fuska till sig poäng är inte så lönsamt ;)

 

så ni kan kolla även ens egen e-mail adress fastän man fyllt i i profilen att man inte vill att den ska visas, eller? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

admin Skrivet: 03/11-2003 18:33:35    Ämne:  

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

DonaldDuckGenius skrev:  

Men hur kommer ni på hur dom är samma person? Kan ni kolla IP eller?  

 

 

Vi kan kolla mycket mer än ni vet ;) Så att försöka fuska till sig poäng är inte så lönsamt ;)  

 

 

 

 

jag har haft eget forum( fast det gick i konkan) så jag vet allt som man kan göra bl.a kolla ip-adressen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

admin Skrivet: 03/11-2003 18:33:35    Ämne:  

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

DonaldDuckGenius skrev:  

Men hur kommer ni på hur dom är samma person? Kan ni kolla IP eller?  

 

 

Vi kan kolla mycket mer än ni vet ;) Så att försöka fuska till sig poäng är inte så lönsamt ;)  

 

 

 

 

jag har haft eget forum( fast det gick i konkan) så jag vet allt som man kan göra bl.a kolla ip-adressen!

 

Som du märkt så kanske du ser att detta forumet har lite andra funktioner än ditt och andra phpBB forum, du skulle bara se ADMIN delen på detta forumet då ;) Så ett råd, fuska inte, kolla reglerna - så slipper ni varningar =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...