💬
Logga in
Fuska.se

Poäng försvinner och jag får varningar

48 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

varför har jag inga poöng längre min försvan och jag har fått varningar en av mina kompisar måste ha hackat sig in på mitt lösen för jag har samma överallt :1_15firing: :frown: :new_bigcrowd:

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Ja du.. många som får varningar och poäng försvinner.. dom har nämligen nått gemensamt. De är flera användare på samma dator som har registrerat sig och nästan alltid så ger dom 500poäng till en användare utav dom som är på datorn.

Eller ska ja va mer exakt, en person registrerar flera användare och ger alla poängen till en användare.

ja gjorde det så försvann mina poäng

Nivå 5 · Fuskare

Men hur kommer ni på hur dom är samma person? Kan ni kolla IP eller?

Vi kan kolla mycket mer än ni vet ;) Så att försöka fuska till sig poäng är inte så lönsamt ;)

ni kan se ip eller hur admin

Nivå 1 · Novis

Vi kan kolla mycket mer än ni vet ;) Så att försöka fuska till sig poäng är inte så lönsamt ;)

så ni kan kolla även ens egen e-mail adress fastän man fyllt i i profilen att man inte vill att den ska visas, eller? :shock:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

ja men jag skulle inte tänka mig att fuska men min kompis måste ha gått in på min vem det nu är och fuskat upp jag hade 200 poäng som jag vill ha tillbkas :(

Nivå 3 · Lärling

varför har jag fått 4 varningar?????????????????? jag lovar att jag inte gjort nåt

Nivå 3 · Lärling
admin Skrivet: 03/11-2003 18:33:35    Ämne:  

--------------------------------------------------------------------------------

DonaldDuckGenius skrev:  

jag har haft eget forum( fast det gick i konkan) så jag vet allt som man kan göra bl.a kolla ip-adressen!

admin Skrivet: 03/11-2003 18:33:35    Ämne:  

--------------------------------------------------------------------------------

DonaldDuckGenius skrev:  

jag har haft eget forum( fast det gick i konkan) så jag vet allt som man kan göra bl.a kolla ip-adressen!

Som du märkt så kanske du ser att detta forumet har lite andra funktioner än ditt och andra phpBB forum, du skulle bara se ADMIN delen på detta forumet då ;) Så ett råd, fuska inte, kolla reglerna - så slipper ni varningar =)

men admin varför tror du inte på gameking :oops:

Nivå 3 · Lärling

jag lovar att jag inte gjort nått

Nivå 3 · Lärling

hmm...........................................jag vet inte om jag får skriva detta men ad awere tar bort coocis som ni skickar ner till våra datorer!

Nivå 3 · Lärling

det där var brott mot §1,6 (flooding)! det är andra gången jag ser det!

Nivå 3 · Lärling
det där var brott mot §1,6 (flooding)! det är andra gången jag ser det!

oops såg inte :oops:

4 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #17

men detta är ändå konstigt ingen kan mitt lösen tror jag men jag hade precis sparat i hop till en rank också så kommer nån och fuskar bort den :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Men min kompis vill regestrera sig men han har en sån seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg dator så han måste regestrera sog här. Men då blir jag anklagad för fusk. :new_cussing:

Nivå 1 · Novis

Alltså byt lösen-ord då så kan ingen hacka er(Om han inte är proffisionell hackare så klart)

5 Nov 2003
Nivå 11 · Veteranfuskare

Men ha ett lösen ord som tex 3hyuaf"#&% det är svårt för en hackare då.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in