💬
Logga in
Fuska.se

Poäng försvinner och jag får varningar

48 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Jag har inte fått någon varning än som tur är men jag tycker det är konstigt att dina poäng försvann Viktor_2003 för helt plötsligt hade du 0 poäng och jag trodde att du hade gett de till Megaman_x95 för han hade mycket poäng för att ha skrivit lite inlägg men om någon loggat in och tagit dina poäng kan du se det på Överföringar...

Och jag tyckte att det var konstigt att Gameking hade 4 varningar när man blir avstängd på 3!

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Och jag tyckte att det var konstigt att Gameking hade 4 varningar när man blir avstängd på 3!

Tycker inte jag, kolla reglerna ;)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #23

men man får börja med 500 poöng nu och vad har hänta mad dina 3000 poäng joe cool???

Nivå 1 · Novis
men man får börja med 500 poöng nu och vad har hänta mad dina 3000 poäng joe cool???
han har väl slösat bort dom
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #25

mmmmm men jag ger itte några poäng till nån bara om jag har lånat :) och på mina överföingar står det att jag har fått 1000 poäng av två st totalt skumt :(

7 Nov 2003

Då åkte ytterliggare 3 fast.. va roligt sätt att skaffa varningar på.. man tjänar ju ingenting på det.. alla poäng, effekter försvinner bara några varningar får man :/

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #27

men jag tycker itte det är kul att fuska äns ja tycker bara det förstör stämningen på såna här webbsajter så är det någon som gör en profil och ger mig poäng är ganska sur på den profilen :?:

jag ska sticka från sidan imoron jag fick en varning av dannie o inte sa varför jag inte fick nån varning så imoron säger jag bye bye till sidan

jag ska sticka istället till fuska.nu det är bättre där vilka regler det är här ? bye bye jag säger det nu :1_y:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #29

nu har sidan blivit jätte knäpp ju alla får varningar och förlorar poäng utan att dom har gjort nåt ganska knäppt det är nån på sidan som saboterar för andra

Nivå 3 · Lärling

jag ska nästan sticka med men kanske inte för jag har ju fått 4 varningar utan att gjort nått

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #31

varför ska du sticka då

nu har sidan blivit jätte knäpp ju alla får varningar och förlorar poäng utan att dom har gjort nåt ganska knäppt det är nån på sidan som saboterar för andra

Annars kan de ju vara "som man bäddar får man ligga". Om man registrerar en användare och sedan ger poängen till sin egen så får man skylla sig själv. Och vissa tror ju inte att vi ser det, men vi tar fast alla som fuskar, så de är ingen ide att försöka med sånt..

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #33

ja vissa kanske fuskar också men det är itte alla som fuskar tex arenan där är det 10000 som fuskar tycker man med att göra flera profiler s sluta fuska på fuska.se ganska knäppt att man itte får fuska på fuska.se hehe skoja bara :P

De finns regler och dessa regler accepterar folk och där står det klart och tydligt om vad som får göras och inte. Följer man inte dem så får man skylla sig själv.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #35

japp det är bara för folk att aceptera tex om man kör över folk så tex man kör över 3st då kan man ju tex itte ha det som här nu får du 3 varningar man borde egentligen ha hårdare straff

men kanske man registerar en kompis till han eller hon

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #37

va vad menar du ???

tänk om nån kompis vill registera sig o den andra gör en användare till ahn eller hon på sin data så det är att gameking ger bevis

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #39

ok då fattar jag vad du menar :)

Alltså du menar om en kompis registrerar sig på din dator? Då gäller §1.16...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in