viktor_2003 Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 mmmmm men jag ger itte några poäng till nån bara om jag har lånat :) och på mina överföingar står det att jag har fått 1000 poäng av två st totalt skumt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Då åkte ytterliggare 3 fast.. va roligt sätt att skaffa varningar på.. man tjänar ju ingenting på det.. alla poäng, effekter försvinner bara några varningar får man :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 men jag tycker itte det är kul att fuska äns ja tycker bara det förstör stämningen på såna här webbsajter så är det någon som gör en profil och ger mig poäng är ganska sur på den profilen :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 jag ska sticka från sidan imoron jag fick en varning av dannie o inte sa varför jag inte fick nån varning så imoron säger jag bye bye till sidan jag ska sticka istället till fuska.nu det är bättre där vilka regler det är här ? bye bye jag säger det nu :1_y: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 nu har sidan blivit jätte knäpp ju alla får varningar och förlorar poäng utan att dom har gjort nåt ganska knäppt det är nån på sidan som saboterar för andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 jag ska nästan sticka med men kanske inte för jag har ju fått 4 varningar utan att gjort nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 varför ska du sticka då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 nu har sidan blivit jätte knäpp ju alla får varningar och förlorar poäng utan att dom har gjort nåt ganska knäppt det är nån på sidan som saboterar för andra Annars kan de ju vara "som man bäddar får man ligga". Om man registrerar en användare och sedan ger poängen till sin egen så får man skylla sig själv. Och vissa tror ju inte att vi ser det, men vi tar fast alla som fuskar, så de är ingen ide att försöka med sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ja vissa kanske fuskar också men det är itte alla som fuskar tex arenan där är det 10000 som fuskar tycker man med att göra flera profiler s sluta fuska på fuska.se ganska knäppt att man itte får fuska på fuska.se hehe skoja bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 De finns regler och dessa regler accepterar folk och där står det klart och tydligt om vad som får göras och inte. Följer man inte dem så får man skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 japp det är bara för folk att aceptera tex om man kör över folk så tex man kör över 3st då kan man ju tex itte ha det som här nu får du 3 varningar man borde egentligen ha hårdare straff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 men kanske man registerar en kompis till han eller hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.