Bryr ni er mycket om vilka kläder ni har på er? Speciella märken o.s.v? Själv är jag ytterst märkesnörd och köper typ bara speciella kläder :P Älskar Converse-grejer, så grymt snygga..
Hur är det med er då?
Bryr ni er mycket om vilka kläder ni har på er? Speciella märken o.s.v? Själv är jag ytterst märkesnörd och köper typ bara speciella kläder :P Älskar Converse-grejer, så grymt snygga..
Hur är det med er då?
nae
köper det som är snyggt och så
för det mesta det snygga och et som passar och är skönt!
äh det är inget farligt :) Märken gillar jag inte (det går bra med något litet som knappt syns men inte någon som tar upp hela tröjan t.ex. Annars tar jag det som är bekvämt och snyggt gärna lite tecken kanske :P
det är bara ibland jag brur mig om märket men inte så ofta, jag tycker att kläderna ska vara snygga bara! B)
Nja jag bryr mig inte så mycket om kläder!
Inte jag heller..
men köper helst Nike eller Adidas
Tycker inte att märken spelar någon roll.. Men har ganska mkt nike...
Hatar JL/WE... någon annan?
Nike och Deeone använder jag :lol:
dem här är bästa PEAK l.inderberg o timberland
dem ÄGER
Jag köper inte märkes kläder.
Det enda jag brukar köpa inom märkes kläder brukar vara en keps och ett par skor från nike,för jag tycker att d är så bra kvalitet.
Annars så köper jag kläder som jag tycker är sköna och snygga och självklart inte är för dyra.
Det heter J.lindeberg, därifrån JL, och jag hatar det... Det är dyrt och fult. eftersom alla har det! F**K JL 4-ever(Broder Kassler @ 01/05-2004 10:37:17)dem här är bästa PEAK l.inderberg o timberland
dem ÄGER
L.Lindberg är väl dyra ?
puh, idag (nu) mår jag bättre. ;)
Har lite mer kontroll över mig själv nu.
Nu till ämnet.. Märkeskläder, mmm, ifall jag säger såhär när jag går på stan så kollar jag först efter Lee och Levis och andra märkeskläder.
Ifall jag hittar ett par snygga byxor som inte är av något speciellt märke då köper jag dom ändå. Jag bryr mig inte om själva märket så mycket, men jag vet att Lee och Levis gör snygga kläder, därför kollar jag deras 'utbud' först..
*Jag kanske är lite sluddrig?*
Nej, jag bär oftast mina egna s.k "hippie-kläder".
jag köper puma dojjor och johan lindberg eller vad det nu heter tröjor ska ja köpa 2st!
inte märkes nörd här
ibland tänker jag på märken som om ja e på stadium eller intersport, men ja skulle aldrig köpa dyra grejer som JL
jag köper diesel(eller va det heter)ibland
Tack, äntligen någon likasinnad.. .;)ibland tänker jag på märken som om ja e på stadium eller intersport, men ja skulle aldrig köpa dyra grejer som JL
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in