brukar ni se dem varje dag kl:8:35 det brukar jag jag missade förut nästan alla master quate såg bara hela johto silver mästerskapet.men nu ska ASH resa till Hoen trackten det blir spännande :)
Pokemon Filmerna
i början tittade jag på det men det blev så tråkigt att han går och går och aldrig kommer nån vart så jag sluatde se på det! <_<
Nu fattar jag varför han inte har sina gamla pokemon och nya kläder.
Inte jag..
Jag såg det idag..
det var inte så jätte bra..
Har Ash nya kläder??Nu fattar jag varför han inte har sina gamla pokemon och nya kläder.
Detta bådar inte gott..
Dem nya kläderna var rätt cooola.
Japp, men de hade jag redan sett på Serebii.net..
Om ni inte visste det så är nästan det första ash gör när han kommer dit att fånga en Treecko!
Möter han treccko lös då..
lr får han den av prof.brich?
Pokémon, 8.35? Gaah, för tidigt och för dåligt för att orka.. -_-brukar ni se dem varje dag kl:8:35 det brukar jag jag missade förut nästan alla master quate såg bara hela johto silver mästerskapet.men nu ska ASH resa till Hoen trackten det blir spännande :)
Nej han fångar den vilt tydligen.. Den blir den där utveckling (kommer inte ihåg va den heter) i usa ligger avsnitten på när han möter norman (5te gymledaren)Möter han treccko lös då..
Här kan man se vilka pkmn ash har för tillfället:
Missade den men vad händer?
Har han kommit till Prof. Birch???
Grymt!!(Omega @ 01/05-2004 11:17:46)Möter han treccko lös då..
Nej han fångar den vilt tydligen.. Den blir den där utveckling (kommer inte ihåg va den heter) i usa ligger avsnitten på när han möter norman (5te gymledaren)
Här kan man se vilka pkmn ash har för tillfället:
Rowyn>>>.Nej,inte än.
Det slutade precis när han skulle gå.
De va dåligt, han kunde skyndat på lite! :P
Synd att vissa episoder blev bannade:
En för att det var för mycker bröst.
En annan för att nån riktade en pistol mot Ash
En annan för att det var för mycket ljus så över 800 barn i Japan hamnade på sjukhus
Och en för att Team Rocket gav Brock nåt SARS liknande medel och att Brock Kystte Jynx eller nåt sånt
Aaa.. Jag vet, men det där om 800 barn förstår jag för de bannad, men resten är väl bara sköj! :P:P
Tänk om barn härmade det med pistolen då?
Och så är det inte lämpligt att visa SARS grejer och Bröst för Mycker i Barn program
Inte bra,Inte bra..Synd att vissa episoder blev bannade:
En för att det var för mycker bröst.
En annan för att nån riktade en pistol mot Ash
En annan för att det var för mycket ljus så över 800 barn i Japan hamnade på sjukhus
Och en för att Team Rocket gav Brock nåt SARS liknande medel och att Brock Kystte Jynx eller nåt sånt
Jaja, det där om SARS kanske inte är bra och inte bröst heller för den delen.. men ändå, de behöver inte banna dem ändå, de som inte vill titta på dem kan slippa.. :PTänk om barn härmade det med pistolen då?
Och så är det inte lämpligt att visa SARS grejer och Bröst för Mycker i Barn program
Vad är SARS?