Dimitri Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 om man skrivit ett inlägg får man ju poäng för det, men om man sen raderar inlägget, tas poängen man fått från att man skrivit inlägget bort då? eller får man ha poängen kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Poängen är kvar lixom inlägget även om de läggs i ett speciellt ställe =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Poängen är kvar lixom inlägget även om de läggs i ett speciellt ställe =) var är inlägget då? för om man raderar det försvinner det väll??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Nu gör det det.. förrut så hamnade det i ett hemligt arkiv. Men kom på att de kanske inte var så bra eftersom forumet redan nu är segt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 jag tycker inte att forumet har varit segt! fast jag har bara 1200 mhz fast jag har bara använt 2 gb av 21! hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 den e trög varje gång det är inte för min data den har 19 gb kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 För mig går det fort. Fast jag har ju 118 gb kvar och så har jag bredbandsbolaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 stay on topic.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 meniaf man skriver nåt dumt och vill ta bort det men så har en redan skrivit efter varför kan man inte ta bort det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 man kan ändå ta bort den ju! funkar för mig iaf!.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 man kan ändå ta bort den ju! funkar för mig iaf!....men det gör det inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 15 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Nu gör det det.. förrut så hamnade det i ett hemligt arkiv. Men kom på att de kanske inte var så bra eftersom forumet redan nu är segt.. men det är väll inte så smart att man får behålla poängen om man raderar ett inlägg för då kan man ju radera ett inlägg och skriva om det på nytt och hålla på så och så fårman poäng för det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.