.Harvest.Moon. Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Hej Hej! Ja spelar som sagt Harvest Moon, och jag försöker gifta mig me Muffy, men hon säger bara sorry, det är inget mellan oss! Hur gör man så att det blir nåt mellan dem?? Ja vill verkligen gifta "mig" me henne =P (Ja har fjädern o d.. ger henne blommor o mjölk varje da nästan...) Hur mycket jag än försöker säger hon sorry... bla bla bla.... PLZ!! Hjälp mig!!! // :blink: KoRkAd :blink: // Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Harvest moon är väl till N64 eller Snes? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Harvest moon är väl till N64 eller Snes? nee det finns hur många som helst ochd et finns till GC men jag kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem fortsätt med presenter och sånt längre då och om det är som i snes kan man väl tiita hur du ligger till hos henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Kolla Hennes dagbok inne i puben tryck på blomman så ser du he is : sen hjärtan det måste vara 4 hjärtan då gifter hon sig med dig! Men Vad Ska Man Göra På 3 Året har precis klarat 2 året? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag ska defenitivt skaffa Hravest monn det verkar vara kung!!!!!!!!!!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 ge hon allt som finns att ge :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Gå in på gamefaqs så står det nog hur man gör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 hon gillar "diamanterna" som man får i "dig site" ,mjölk och blommor...... F :rolleyes: örsöker också att gifta "mig" med henne ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg