Kan nån Lägga in en cool bild från member world och sina stats o sånt, kakanrått hade lagt in men jag kunde inte se dom med mozzila firfox eller explorer...
Jag undrar om f2p kan ha split-bark armour! om man kan pls någon member sälj till mig!
Kan nån Lägga in en cool bild från member world och sina stats o sånt, kakanrått hade lagt in men jag kunde inte se dom med mozzila firfox eller explorer...
Jag undrar om f2p kan ha split-bark armour! om man kan pls någon member sälj till mig!
↗ till inläggetpå rs ser man ju ignenting LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOOOOOL säger du att tibia har bättre grafik än rs??????
man ser ju f*n snett uppåt ifrån!!!!!!!!!
Inte? Jag ser det jätte tydligt! <_<
Ja ser också väldigt bra på rs
Det göt väl alla http://instagiber.net/smiliesdotcom/ups/layla_phoenix/boobies.gif
ne det ser ut som plattor som ligger på vrran
↗ till inläggetdom som spelar RS kan väll fixa ögonen och se hur ful grafik det är
Grafiken är inte allt!!!!!!!!!!!!
nej men den måste var synlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nej men den måste var synlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
detta är ett RuneScape ämne inte ett "TIBIA" ämne..
leg en bild do
runescape 2???har alldrig sett vad är det vart hittar man det?? :huh:
vad är switchswift?
↗ till inläggetrunescape 2 e det nya runescape....RS:classic e det 0013 kanske menade (ja vet inte)runescape 2???har alldrig sett vad är det vart hittar man det?? :huh:
men RS:2 e en uppdate med bättre grafik.......^_^
okej men vad använder man switchswift till?
En browser som gör rs skönare!