entligen lvl 50 i fishing bara 3 cooking och några herblaw kvar (var hittar man snail slame eller vad det heter?)
Runescape
den får du av den där fiskaren tror jag, jag undrade osså var man fick den först, men sedan så fick jag den va honom! :)
woohoo nu har jag herblaw lvl 25 också nu är det bara cooking sen ska jag fiska lava eel
bravvo!! nu e du snart klar me questen! good luck!! :P
nej jag e redan klar :P
jasså va bra då! vikka quests har du kvar? behöver du hjälp me nån av dem, så kan du alltid fråga mig! i min presentation så står det att jag kan hjälpa dig me det!
ok. var får man bra xp i attack om man har 57 attack?
Vilken level e ni i Cooking?? jag e i level 15-16 och e battle lv 5..... :rolleyes:
jag e lvl 53 snart 53 i fishing också :P tränar på lesser och combat 59
hur menar du? hur man går upp i attack snabbt? ele? ifall det e så så kan du ju träna mot other wordly being i lost city-dem attakerar itte och dem e ganska lätta och döda! :)ok. var får man bra xp i attack om man har 57 attack?
ok jag tästar. kan dom droppa nåt bra?
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Otherworldly_Being.gife ju lätta
inget särskilt utan half of key, den e ju bra och dragon half of shield om du gjort legends (0.000000001 % chans! :P ) annars så släpper dem: ruby ring alla sorters gems, law, cosmic, chaos och death runes... det e det ända, men dem e bra att träna på!
ok jag har fått väldigt runor
ja det får man mycket av!! ;) så därför e dem bra på det sättet osså!
mm. snart lvl 58 solde ranarr för 24 k
hur många??? sålde du?? för 24k??
8st .lvl 58 nu. hittar ju ingen som vill köpa runes !!!!
du ska ju itte sälja dem!! gå upp i magic såklart!!! :) och du skojar... sålde du 8 st ranarr weed för 24k??? hur dum får man bli egnetligen! jag skulle högst köpt dem för 8k! Högst!! där gjorde du en bra affär mannen!
jag solde 16 ranarr weed for typ 3 veckor sedan och fick 50 k gp!
men för f*n nu slutar jag med runescape de har tagit bort allt på rs1!!!!!!!