💬
Logga in
Fuska.se

Har Klarat 100 % På Alla Banor På Yoshis Island!

18 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Det är helt sjukt, jag trodde aldrig att jag skulle klara alla extrabanorna med 100%!! Jag har haft 3:ans extrabana kvar ett tag nu och jag hade inte klarat den alls förrän idag. Den är ju sjukt svår, svåraste på hela spelet tycker jag. Nu måste jag hitta på nåt annat att spela.

Gissa vad som hände när man hade klarat hela spelet med 100%?

4 May 2004
Nivå 6 · Fuskare

inget?

Nä, vet faktiskt inte... ;) du får gärna tala om det.

Nivå 7 · Fuskare

ändrad slutscen? luigi rider där bak? man får 10miljader extraliv? nu får du berätta ;)

5 May 2004

ändrad slutscen? luigi rider där bak? man får 10miljader extraliv? nu får du berätta ;)

är detta sant du skriver :)
Nivå 5 · Fuskare

Vad menar du baloo_boy?

6 May 2004
Nivå 7 · Fuskare

jag chansade ju bara baloo_boy jag vet inte vad som händer.

7 May 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

Vad som händer......inte ett skit! *besviken*

Jag kände att jag MÅSTE klara hela spelet för jag var så nyfiken på om det skulle bli nåt annorlunda då, men det blev det inte. Men nu vet jag iallafall.

Ursäkta att jag inte svarat förrän nu men jag har legat på sjukhus och blivit opererad.

Nivå 6 · Fuskare

Vad synd att inget händer...

har du blivit opererad? Vaffö de?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

Jag skulle läggas in bara över dagen för att göra en titthålsoperation, de hade hittat en cysta på min ena äggstock. Men nåt gick snett under operationen och jag fick en stor bukblödning, så det slutade med att de fick skära upp hela magen. Nu sitter jag med ett stort bandage på magen och har svinont.

Nivå 3 · Lärling

oj oj oj inte bra jag operera ryggen för ett tag sen men det gjorde inte så ont

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

Oj då, vad för nåt i ryggen opererade du då?

Jag är bukopererad för 3 år sen också, då var det kejsarsnitt. Jag hade svinont då också, nästan ännu ondare än nu.

Nivå 6 · Fuskare

ehe, håll er till ämnet. ;)

8 May 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

vänta lite förresten...jag hade ju inte testat att sätta igång spelet igen från början och kolla. I introt innan man valt spelfil så är det 6 stjärnor uppe i högra kanten. Är det några stjärnor där om man inte har klarat med 100%? Jag kommer inte ihåg.

Nivå 6 · Fuskare

nix, inga alls. Då kanske det är det som är nytt :)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

Ja det måste vara det. Det var ju inte världens festligaste grej direkt! Jag trodde egentligen inte att det skulle hända så mycket men jag hoppades i det längsta på att det skulle komma fram en 7:e nivå med 8 banor på. DET hade varit nånting det!

Jag önskar att det fanns fler såna här roliga spel i samma stil. Jag har yoshis story till Nintendo 64 men det är ju inte alls lika bra.

Nivå 7 · Fuskare

nej, yoshis island är mkt bättre än yoshis story. dom har försämrat det helt och hållet skulle typ aldrig falla mig in att köra det.. :o

10 May 2004
Nivå 3 · Lärling

hur kan du dp veta att det är så "dåligt"!? <_<

Nivå 5 · Fuskare

Han kanske har spelat det...

11 May 2004
Nivå 7 · Fuskare

ja, man kan itne kritisera utan att ha testat. klart jag kört det! och yoshis island är mkt bättre!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in