Min kompis fyller år snart. Han ska få ett gamecubespel men jag vet inte vad jag ska köpa. Han gillar RPG, Racing och action. :unsure:
Födelsedag!
Kirby Air Ride.
Eller Need For Speed Underground
köp nåt annat ett gc spel är ju svindyrt
men han är bin bästa kompis
Du mi kompi sger mig en sak för 80 .- ungefär.
Köp typ Mk:dd
kanske Baldurs Gate
zeus tänk efter.. han kanske är en riktigt bra kompis men ett spel kostar ju ca. 500kr.. jaja det är du som bestämmer men för att korta ner det hela så slipper vi ge massa onödiga försslag så kommer den stoar frågan: vilka spel har han? :D (tänk också på att han kanske får ngt spel av sina föräldrar så snacka med dom också först..)
ja man kan ju köpa begagnat alltid :huh:
då han har Medel of hohor RR
Mariokartdouble dash
Hans mamma/pappa har beställt Pokemon Colusseum(vet inte hur man stavar)
köp final fantasy crystal vad det nu hette det är ett skönt RPG spelMin kompis fyller år snart. Han ska få ett gamecubespel men jag vet inte vad jag ska köpa. Han gillar RPG, Racing och action. :unsure:
håller me Crystal Chronicels e borde roligt ovh lite problemlösning
ja jag ska köpa FF:cc tror jag....
....ska se om det finns begagnat
Vi föddes på samma sjukhus, vi är grannar och har varit kompisar i snart ca8 så...
Jo kan inte du det?Kan du inte stava 0013 :D
köp ingen spel min kompis börgade köpa massa spelet sen däss har han kance haft 100kr högst
köp XIII, 179 kr på webhallen.se
Om du prompt måste köpa ett spel till honom kan du köpa XIII för 179 kr på webhallen.com... det kanske är värt det.. Köp inte FF:CC mkt pengar, lite spel tycker jag... Tröttnade ganska snabbt på de.. Lite enformigt...
Back to topic~
Köp ffcc om han vill ha ett rpg-spel... Om han vill ha ett action spel så kan ha ju köpa XIII kanske... Och ett racing-spel f-zero!........
har köpt beg för 250 kr ff:cc
värst vad du tjötar om det spelet då=) mario kart är bra....fast man tröttnar efter några ÅRköp XIII, 179 kr på webhallen.se
jag behöver inte mer hjälp så ni kan sluta och skriva :rolleyes: