vad ska man göra i zoras domain??
Oot
Är du liten ska du ju gå till den stora fisken Jabu Jabu och rädda prinsessan!
Är du stor ska du först till Ice cavern (som ligger på andra sidan sjön där Jabu Jabu låg) och hämta blå eld för att tina upp Kung Zora, och hitta IronBoots, sen sticker du till Vatten templet! :)
Asså... Nee.. Jag har fastnat ¨på rummet innan bossen... vafn ska man göra? :blink: :angry:
Vilket ställe är du på?
Leta efter en tapp i taket och skjut med din boomerang på den! :)
det finns bara en boss där.. och det är när man är liten d.v.s. barinade.. hoppas jag :P isf ska du kasta boomerang runt spindelväven för å träffa switchen så kan du komma vidare..
sa ju de :P
jo men jag kanske skrev innan du gjorde inlägget :/ men jag hoppas du klarar det nu! skriv om u needs more help ;)
ja kanske det :rolleyes:
var e jabu jabu då???? ;)Är du liten ska du ju gå till den stora fisken Jabu Jabu och rädda prinsessan!
Är du stor ska du först till Ice cavern (som ligger på andra sidan sjön där Jabu Jabu låg) och hämta blå eld för att tina upp Kung Zora, och hitta IronBoots, sen sticker du till Vatten templet! :)
bakom kungen i zoras domain
där går det väl inte att komma förbi ;)
Du vet i lake hylia så är det en burk med ett papper i, dyk ner och ta burken och visa den för king zora och han kommer att släppa förbi dig
tack!!
du ser! man kan komma förbi!! ;) för att komma in i jabus mage ska du lägga en fisk framför honom om du undrar..
du måste ha silver scale för att ta burken!
det är bara att spriga upp till vattenfallet och spela spelet med zoran där uppe