jag håller inte så stor koll, det enda jag vet om dom är att dom har masker... men duality är iallafall bra, dock verkar det vara den enda...
Slipknot
Du får tycka som du vill.Slipknot är musikvärldens största töntar, tyvärr. Även om dom blivit mognare på senare år är dom pinsamma. Enligt mig.
Jag kollade på entertainment now och då visade dom från download festival. och då var slipknot och metallica och massa andra artister där . först så visade dom slipknot's konsert och sen så visade dom metallica's. och i början på metallica's konsert så sa sångaren i bandet att Lars ( trummisen i Metallica) att han blivit sjuk och inte kunde spela. sen sa dom att dom hadde tagit in en ersättare. och gissa vem det var .. jo Joey Jordison från slipknot. ballt va ? ;)
älskar dom:D ska på deras konsert, yeaah! purity äger.
Deras gamla album e bättre..End of discussion..
Jag har deras nya skiva.De bästa låtarna är Duality och Welcome.
ja tycker dom inte e så bra men dom går att lyssna på.
Men ja e mer för POWER / HEAVY METAL. ;)
Dom låtarna jag har hört e bra! :D
Dom e bra, har tröttnat lite på deras låtar, men klart man hör vad dom säger!
Dom som lyssnar påsmör/hiphop/rap musik som jag känner, har itne hört en låt av dom och säger att dom suger!
Men sen hörde han 1 ENDA låt, och han yckte den va bra, han visste itne att det va slipknot!!
OCH HIP/HOPPARE SLUTA ANDVÄNDA VÅRT djävuls täcken, med handen (vet itne vad det kallas) men ni förstår nog!!
dålig rock...
tillome Alice Cooper e bättre!
Vadå tillome Alice Cooper han e ju ass grym!
Nja dom e sådär
DOm är idioter som får tonåringar att ta självmord!!!! DOM BORDE HALS-HUGGAS!!!
Syftar du på mig nu, 0013?
Äger nu tre SlipKnot skivor. Alla utom den allra första.
Nej varför skulle ja? :huh:
För jag gillar dom och är självmordsbenägen...
Men du har ju blivit "Nördad"... Skoja
Men många tar självmord p.g.a. dom... Dom är säkert backsreet boys elelr nåt bakom masken
Det är säkert Britney Spears som sjunger dina sonic-låtar.
Hahahahahahahaha!
Nej <_<
Den sk*ten suger......... <_<
Så j*vla kasst....
Det tycker inte jag.Den sk*ten suger......... <_<
Så j*vla kasst....