💬
Logga in
Fuska.se

Hur Har Sverige Spelat I Vm?

61 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

själv tycker jag att det går suveränt, hitils iallfall, har inte förlorat en enda match hitils, bara spelat lika 2 ggr (tror ja) och det är ju bra som tusan, eftersom jag inte tror detta är tur så hoppas jag inte att dom går vidare, utan jag vet att dom kommer gå vidare och vinna i år, känner på mig det...

(Peter Forsberg och Nicklas Lidström kommer till ishockey-VM.

f4n va dundrande bra, visst, det går bra för sverige utan dom, men MED dom måste det gå lika bra plus det som varit nu!)

6 May 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

själv tycker jag att det går suveränt, hitils iallfall, har inte förlorat en enda match hitils, bara spelat lika 2 ggr (tror ja) och det är ju bra som tusan, eftersom jag inte tror detta är tur så hoppas jag inte att dom går vidare, utan jag vet att dom kommer gå vidare och vinna i år, känner på mig det...

(Peter Forsberg och Nicklas Lidström kommer till ishockey-VM.

f4n va dundrande bra, visst, det går bra för sverige utan dom, men MED dom måste det gå lika bra plus det som varit nu!)

USA i semifinal, ska inte vara några problem..

USA i semifinal, ska inte vara några problem..

Nej inte när vi Har Foppa
Nivå 6 · Fuskare

Vi kommer minst till final !

Nivå 6 · Fuskare

sverige har inte spelat så imponerande men dom har vunnit många hittils.. såg nån första perioden i sverige-lettland?

Nivå 6 · Fuskare

Den matchen missade jag .

Nivå 6 · Fuskare

3-0 i första perioden till sverige . dom spelade bara ganska bra och Lettland som brukar vara deffensivt

Nivå 6 · Fuskare

Vann sverige ?

Nivå 6 · Fuskare

jepp,med 4-1 ganska säker seger

Nivå 6 · Fuskare

Yes ! vi är i semi va ?

Nivå 5 · Fuskare

4-1 till sverige.......

ska bli spännande att se matchen mot USA, fast lätt blir det nog inte. de e ju ändå semi

Nivå 6 · Fuskare

När är matchen ?

Nivå 6 · Fuskare

på lördag ....

Nivå 6 · Fuskare

Tider ?

Nivå 6 · Fuskare

vet ej kanske 16.00 osäker

Nivå 6 · Fuskare

kk , tack för hjälpen !

1000 INLÄGG !

Nivå 7 · Fuskare

dom har spelat extremt bra....gött att Foppa och Lindan kommer :D

Nivå 6 · Fuskare

men är osäker

Nivå 7 · Fuskare

vet ej kanske 16.00 osäker

ska kolla...min farsa har gått i samma klass som Höglund (för höglund kommer ifrån Hammarö) tufft va??
Nivå 5 · Fuskare

Den börjar 20.00 på lördag

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in