Sverige var dåliga i slutet av matchen
Hur Har Sverige Spelat I Vm?
Kanada tar det lugnt i början, och sen när det närmar sig slutet så tar de i allt vad de kan. Så var det ju förra året också, men där avgjordes det på Sudden Death.
Förresten, tycker inte ni att Niedermayer borde fått matchstraff för tacklingen mot Forsberg? Jag menar hela matchen alltså.
Jo det tycker jag!Kanada tar det lugnt i början, och sen när det närmar sig slutet så tar de i allt vad de kan. Så var det ju förra året också, men där avgjordes det på Sudden Death.
Förresten, tycker inte ni att Niedermayer borde fått matchstraff för tacklingen mot Forsberg? Jag menar hela matchen alltså.
jippi sverige förlora haha! dom spelade sämst!
Niedermayer bord nog fått matck straff men foppa har fått hårdare smällar
Niedermeyers överfall på Foppa är det brutalste i årets VM. :angry:
Han bör stängas av från internationellt spel ( landskamper ). :angry:
nej, så farligt vad det inte!
jo...han kan få men för livet stog det i tidnigen :angry:nej, så farligt vad det inte!
amen...å pressen talar ju ALLTID sanning oxå...överdrivet ingenting...jo...han kan få men för livet stog det i tidnigen :angry:
inte för ja heller tyckte de va särskilt snyggt å att han iofs borde fått matchstraff...
men, aa
va?! tidningrn kan ha fel man nått vm kanske det har varit värre men stängdes nån av då?
Ja men Ulf Dhalen sa det också (i direkt sändning)(Omega @ 10/05-2004 16:40:01)jo...han kan få men för livet stog det i tidnigen :angry:
amen...å pressen talar ju ALLTID sanning oxå...överdrivet ingenting...
inte för ja heller tyckte de va särskilt snyggt å att han iofs borde fått matchstraff...
men, aa
dom förlorade ju sista matchen med 5-3 det stog 3-1 först! :angry:
jo vi vet det :angry:dom förlorade ju sista matchen med 5-3 det stog 3-1 först! :angry:
Skulle du villa ha en tackling i ryggen 1 meter från sargen och slå huvudet i sargen?!nej, så farligt vad det inte!
Det var ganska medvetet.nej, så farligt vad det inte!
Jag tror inte ens att du såg tacklingen.
Det där var ett överfall som inte hör hemma på en hockeyrink.
Rob Niedermayer hade ju till uppgift att skada foppa så därför var det nog medvetet(# 21 @ 10/05-2004 17:49:50)nej, så farligt vad det inte!
Det var ganska medvetet.
Det VAR medvetet(orson @ 10/05-2004 17:58:58)(# 21 @ 10/05-2004 17:49:50)nej, så farligt vad det inte!
Det var ganska medvetet.
Rob Niedermayer hade ju till uppgift att skada foppa så därför var det nog medvetet
Va, det är väl fusk att skada med mening?(orson @ 10/05-2004 17:58:58)(# 21 @ 10/05-2004 17:49:50)nej, så farligt vad det inte!
Det var ganska medvetet.
Rob Niedermayer hade ju till uppgift att skada foppa så därför var det nog medvetet
ja det skulle vara matchstraff coh avstäning j*vla domare :angry:(Bumble @ 10/05-2004 18:19:58)(orson @ 10/05-2004 17:58:58)(# 21 @ 10/05-2004 17:49:50)nej, så farligt vad det inte!
Det var ganska medvetet.
Va, det är väl fusk att skada med mening?
men i nhl där tacklas dom ass mycket håradare vissa gör det och då får dom liksom bara matchstraff och stanley cup är liksom bättre en vm-guld... foppa kommer säkert sluta i nhl därför han får så mycket stryk där !!!!