vilken är den lättaste sättet att käna pengar på vice city? :blink: :unsure:
Gta Vc
döda gäng bråkare, råna en butik, KLARA UPPDRAG=) gör stuntrick=)
tack för svaren!dem är det roligaste sättet att tjäna pengar på! :lol:döda gäng bråkare, råna en butik, KLARA UPPDRAG=) gör stuntrick=)
döda folk spräng bilar sno taxi bilar :ph34r: :ph34r:
tack men man får väl inte pengar av att sno taxi bilen utan om man gör taxi-uppdrag med bilen... ;) <_<döda folk spräng bilar sno taxi bilar :ph34r: :ph34r:
Jo man får pengarna från kassan i taxin!
Jag såg på någon sida att det fanns ett bil race.
Om man vinner det får man massa pengar.
ALla bilar står på start linjen,hämta bazookan,spräng alla bilar,kör lungt i mål ;P
ja, det finns en sån tävling i stadiumet!man åka nascar,motor cross och cheakpoints tävling! :P men man kan inte gå ur bilen :( (bara mc såklart!)Jag såg på någon sida att det fanns ett bil race.
Om man vinner det får man massa pengar.
ALla bilar står på start linjen,hämta bazookan,spräng alla bilar,kör lungt i mål ;P
Men asså,innan tävlingen har börjat..
kör på dom vad heter det...typ vid downtown
parkerings grejjer iaf..då kommer det ut pengar :P
kör på dom vad heter det...typ vid downtown
parkerings grejjer iaf..då kommer det ut pengar :P
Men asså,innan tävlingen har börjat..
jag vet men man kan inte gå ur bilen då heller... :(
jag vet att man kan få pengar ur dem parkerings grejerna, ganska mycke pengar! :lol:
Köp sunshine autos när du har gjort det kan du köra streetrace om du vinner får du mycket pengarvilken är den lättaste sättet att käna pengar på vice city? :blink: :unsure:
det e också en bra idé! :lol: tack! :P(wetwilly @ 11/05-2004 16:53:23)vilken är den lättaste sättet att käna pengar på vice city? :blink: :unsure:
Köp sunshine autos när du har gjort det kan du köra streetrace om du vinner får du mycket pengar
att race hade jag också glömt......
tack för påminelsen
finns ett annat sätt att få as mycke pengar på.....fixa militär helikoptern....kör uppdragen....kör ända tills du kommer typ till "level 50"....kör gärna till 100 också...gjorde jag....fick en massa pengar...var då väldigt många siffror iallafall....blev sten rik...hehe :D